Quote from Funbeat user on 7 August 2014, 21:38Har inte hunnit med att rapporter de senaste löppassen. Ni vet väl vad stressigt det kan vara på semestern (H)
I söndags sprang jag ett kort litet teknikpass på 3,5km och passar på att bocka för 2-5 på distanser och har i och med detta kryss på fem olika
Har inte hunnit med att rapporter de senaste löppassen. Ni vet väl vad stressigt det kan vara på semestern (H)
I söndags sprang jag ett kort litet teknikpass på 3,5km och passar på att bocka för 2-5 på distanser och har i och med detta kryss på fem olika
Quote from Funbeat user on 7 August 2014, 22:12"Grus"
Körde Tabata på grus-cykelbanan i dag.
"Grus"
Körde Tabata på grus-cykelbanan i dag.
Quote from Funbeat user on 8 August 2014, 12:01Gårdagens pass blev på Öland med bl a en tur ute med kossorna på Alvaret runt Borgholms slottsruin. Sprang på obekanta vägar så passet platsar in på sightseeing singlar. Idag kryssar jag i sista rutan för distanser 9-14 km. Nu är både 5-9 samt 9-14 distan
Gårdagens pass blev på Öland med bl a en tur ute med kossorna på Alvaret runt Borgholms slottsruin. Sprang på obekanta vägar så passet platsar in på sightseeing singlar. Idag kryssar jag i sista rutan för distanser 9-14 km. Nu är både 5-9 samt 9-14 distan
Quote from Funbeat user on 8 August 2014, 19:04Ett inte alltför långt pass idag, som jag sätter på sightseeing eftersom passet avverkades på semesterort och åt det håll från hotellet som jag inte gått under dagens turistande.
Ett inte alltför långt pass idag, som jag sätter på sightseeing eftersom passet avverkades på semesterort och åt det håll från hotellet som jag inte gått under dagens turistande.
Quote from Funbeat user on 8 August 2014, 19:168,3 km in på Mot 100-kontot.
8,3 km in på Mot 100-kontot.
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 12:56I och med dagens långpanna runt Brunnsviken, inklusive premiärbad där, dunkar jag in 22,2 km i jakten mot 100 km
I och med dagens långpanna runt Brunnsviken, inklusive premiärbad där, dunkar jag in 22,2 km i jakten mot 100 km
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 18:17"Terräng"
Sprang på gräs idag.
"Terräng"
Sprang på gräs idag.
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 21:33Jag som trodde värsta värmen var över! Men gårdagens transportlöp till föräldrarna för att hämta bil resulterade i solsting och fick avbrytas halvvägs. Mindre trevligt! Men jag tog mig ändå en bit som jag behövde ta mig, och passet kvalar alltså in som Tr
Jag som trodde värsta värmen var över! Men gårdagens transportlöp till föräldrarna för att hämta bil resulterade i solsting och fick avbrytas halvvägs. Mindre trevligt! Men jag tog mig ändå en bit som jag behövde ta mig, och passet kvalar alltså in som Tr
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 21:43Dagens pass genererar kryss på Terräng. 🙂
Dagens pass genererar kryss på Terräng. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 21:45Idag blev det ett pass på löpbandet så kryssar i den under singlar.
Idag blev det ett pass på löpbandet så kryssar i den under singlar.