Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Har inte hunnit med att rapporter de senaste löppassen. Ni vet väl vad stressigt det kan vara på semestern (H)

I söndags sprang jag ett kort litet teknikpass på 3,5km och passar på att bocka för 2-5 på distanser och har i och med detta kryss på fem olika

"Grus"

Körde Tabata på grus-cykelbanan i dag.

Gårdagens pass blev på Öland med bl a en tur ute med kossorna på Alvaret runt Borgholms slottsruin. Sprang på obekanta vägar så passet platsar in på sightseeing singlar. Idag kryssar jag i sista rutan för distanser 9-14 km. Nu är både 5-9 samt 9-14 distan

Ett inte alltför långt pass idag, som jag sätter på sightseeing eftersom passet avverkades på semesterort och åt det håll från hotellet som jag inte gått under dagens turistande.

8,3 km in på Mot 100-kontot.

I och med dagens långpanna runt Brunnsviken, inklusive premiärbad där, dunkar jag in 22,2 km i jakten mot 100 km

"Terräng"

Sprang på gräs idag.

Jag som trodde värsta värmen var över! Men gårdagens transportlöp till föräldrarna för att hämta bil resulterade i solsting och fick avbrytas halvvägs. Mindre trevligt! Men jag tog mig ändå en bit som jag behövde ta mig, och passet kvalar alltså in som Tr

Dagens pass genererar kryss på Terräng. 🙂

Idag blev det ett pass på löpbandet så kryssar i den under singlar.