Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 19:46Idag har jag testat något nytt, nämligen YoYo intermittent recovery test, som används för certifiering av innebandydomare i Stockholm. Det liknar beeptestet, men med snabbare rusher och en vila efter varannan etapp (som är 20 meter). För en redan i grunde
Idag har jag testat något nytt, nämligen YoYo intermittent recovery test, som används för certifiering av innebandydomare i Stockholm. Det liknar beeptestet, men med snabbare rusher och en vila efter varannan etapp (som är 20 meter). För en redan i grunde
Quote from Fredrik Lundmark on 14 August 2014, 22:24Här kommer en sammanfattning för senaste dagarna.
Fredag 8/10 är svårplacerat eftersom jag hade ett mycket dåligt pass ur löpsynvinkel. Jag tog mig totalt 6.4 km, men gick en stor del av sträckan. Vet inte riktigt hur jag ska sätta det, om man ska räkna
Här kommer en sammanfattning för senaste dagarna.
Fredag 8/10 är svårplacerat eftersom jag hade ett mycket dåligt pass ur löpsynvinkel. Jag tog mig totalt 6.4 km, men gick en stor del av sträckan. Vet inte riktigt hur jag ska sätta det, om man ska räkna
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 14:26Dagens korta och för mig rätt snabba runda får hamna på asfalt - och därmed är kategori Underlag komplett! 😀
Dagens korta och för mig rätt snabba runda får hamna på asfalt - och därmed är kategori Underlag komplett! 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 16:45Idag blev Klättraren gjord i och med en kontroll högt upp på en kulle på Naturpasset. Roligt med lite orientering, fast ganska lätt så det är nog mest terränglöpning 😛
Sara: Känner du att asfalten var tongivande för passet så sätt det på asfalt 🙂
Mack
Idag blev Klättraren gjord i och med en kontroll högt upp på en kulle på Naturpasset. Roligt med lite orientering, fast ganska lätt så det är nog mest terränglöpning 😛
Sara: Känner du att asfalten var tongivande för passet så sätt det på asfalt 🙂
Mack
Quote from Funbeat user on 16 August 2014, 20:50I och med dagens 28 km-pass kan jag casha in 100 km på distans-samlandet.
I och med dagens 28 km-pass kan jag casha in 100 km på distans-samlandet.
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 06:46Gårdagens Midnattslopp ger en plupp på Sociallöpning. Mycket sällskap hade jag. 🙂
Gårdagens Midnattslopp ger en plupp på Sociallöpning. Mycket sällskap hade jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 10:13Prickar av 2:a krysset på "9-14"
Prickar av 2:a krysset på "9-14"
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 15:16Kryssar också i andra krysset på 9-14 km efter gårdagens Midnattslopp.
Kryssar också i andra krysset på 9-14 km efter gårdagens Midnattslopp.
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 19:11Idag nådde jag med råge upp till 100km så nu har jag mina 10 poäng klara där. I fredags fick sista rutan för distans 2-5 km sitt kryss. Efter den lilla korta rundan körde jag löpstegsträning, så nu är från grunden färdig också. 🙂
Idag nådde jag med råge upp till 100km så nu har jag mina 10 poäng klara där. I fredags fick sista rutan för distans 2-5 km sitt kryss. Efter den lilla korta rundan körde jag löpstegsträning, så nu är från grunden färdig också. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 13:17Kryssade en lite regnig 9-14 km igår, dagen får vila med cykeltur som aktivitet. Närmar mig hundringen och veckans planerade 3 h på rundbana borde lägga mig precis i underkant.
Kryssade en lite regnig 9-14 km igår, dagen får vila med cykeltur som aktivitet. Närmar mig hundringen och veckans planerade 3 h på rundbana borde lägga mig precis i underkant.