Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 10:16Äsch, fortfarande löpförbud. Hälsenan dock på bättringsvägen. Kryssar iallafall en löpstyrka.
Äsch, fortfarande löpförbud. Hälsenan dock på bättringsvägen. Kryssar iallafall en löpstyrka.
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 16:45Kort intervallpass på löpbandet genererar kryss på "Singlar - På stället". 🙂
Kort intervallpass på löpbandet genererar kryss på "Singlar - På stället". 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 17:50"Morgonpass" igår i 5fingers efter cykling till jobbet
"Onsdag" sprang till jobbet idag.
"Morgonpass" igår i 5fingers efter cykling till jobbet
"Onsdag" sprang till jobbet idag.
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 21:41Får man sätta dagens Bellmanstafett på "Socialt"? Jag sprang ju ensam, men evenemanget som sådant var ju en social grej.
Får man sätta dagens Bellmanstafett på "Socialt"? Jag sprang ju ensam, men evenemanget som sådant var ju en social grej.
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 11:16Gårdagens pass hamnar på singlar stabilt. 🙂
Kom på att jag behöver två på tempo till innan jag kan räkna in de poängen. Så det blir att lusa eller rusa nästa pass. 😉
Gårdagens pass hamnar på singlar stabilt. 🙂
Kom på att jag behöver två på tempo till innan jag kan räkna in de poängen. Så det blir att lusa eller rusa nästa pass. 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 22:52Bellmanstafetten idag sätter jag på 4-5 min/km
Bellmanstafetten idag sätter jag på 4-5 min/km
Quote from Fredrik Lundmark on 21 August 2014, 22:54Nu har jag samlat på mig några nya pass:
16/8 fick jag till ett pass på asfalt som jag kryssar på just underlag/asfalt. Jag hade ju en fråga tidigare om man får räkna pass på blandat underlag till den kategorin och Rebecca svarade klokt, men jag kan nog
Nu har jag samlat på mig några nya pass:
16/8 fick jag till ett pass på asfalt som jag kryssar på just underlag/asfalt. Jag hade ju en fråga tidigare om man får räkna pass på blandat underlag till den kategorin och Rebecca svarade klokt, men jag kan nog
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 08:24Tre timmar på bana får bidra till jakten på 100 km. Har fem kvar tills de bonuspoängen är hemma:)
Tre timmar på bana får bidra till jakten på 100 km. Har fem kvar tills de bonuspoängen är hemma:)
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 14:41Sådär, då kan jag kryssa i "Backintervaller" och den kategorin är komplett! 😀
Sådär, då kan jag kryssa i "Backintervaller" och den kategorin är komplett! 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 18:29Och dagens 17 km, som startade kl 4, sätts på Round the clock och eftermiddag.
Och dagens 17 km, som startade kl 4, sätts på Round the clock och eftermiddag.