Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Anders: I de fall du beskriver kan man sätta två kryss, så Från Grunden är lite lättare att få klar 🙂

Rebecka: Ok. Jag följer nog dock inslagen bana med ett kryss per pass även såhär sista veckan.

Idag kvalade jag in med ett kryss på distans 14-19 km, skönt att rutorna där var tomma. Kändes knasigt häromsisten att inte sätta något kryss i yatzyt efter löprundan. Men så är det med samvetet och den goda viljan. 🙂

Idag var första gången sedan Löpartyatzy drog igång som jag sprang en runda i regn, bockar därmed av det under väderbiten och tänker vilken fantatisk sommar det har varit (H)

En lunchjogg, som gick av stapeln mellan 11:00 och 11:32 gör at tjag kan bocka av förmiddag på round the clock.
Nu har jag bara två pass kvar innan yatzyt tar slut, så nu gäller det att fixa ett morgonpass också, så att jag får några poäng på round the cl

Sista krysset på Distanser 5-9 km får det bli idag... får försöka åstadkomma den där efterlängtade milen snart... :S

Eftermiddagspass avklarat.

Dagens trailpass blev i lagom "lusigt" tempo, 5 km över 7 i tempo gör att jag har fixat tre stycken kryss i tempoväxlare. Funderar på att springa Väckelsångsloppet bara för att fixa ett kryss i singlar socialt, om det blir hyggligt väder. 🙂

6,5 km i samlingen mot 100 km.

Dagens runda ger ett kryss i 5-6 min/km och därmed har jag de 3 kryssen i den kategorin som behövs för att få poäng där.