Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 06:32Anders: I de fall du beskriver kan man sätta två kryss, så Från Grunden är lite lättare att få klar 🙂
Anders: I de fall du beskriver kan man sätta två kryss, så Från Grunden är lite lättare att få klar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 07:58Rebecka: Ok. Jag följer nog dock inslagen bana med ett kryss per pass även såhär sista veckan.
Rebecka: Ok. Jag följer nog dock inslagen bana med ett kryss per pass även såhär sista veckan.
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 20:44Idag kvalade jag in med ett kryss på distans 14-19 km, skönt att rutorna där var tomma. Kändes knasigt häromsisten att inte sätta något kryss i yatzyt efter löprundan. Men så är det med samvetet och den goda viljan. 🙂
Idag kvalade jag in med ett kryss på distans 14-19 km, skönt att rutorna där var tomma. Kändes knasigt häromsisten att inte sätta något kryss i yatzyt efter löprundan. Men så är det med samvetet och den goda viljan. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 20:51Idag var första gången sedan Löpartyatzy drog igång som jag sprang en runda i regn, bockar därmed av det under väderbiten och tänker vilken fantatisk sommar det har varit (H)
Idag var första gången sedan Löpartyatzy drog igång som jag sprang en runda i regn, bockar därmed av det under väderbiten och tänker vilken fantatisk sommar det har varit (H)
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 11:59En lunchjogg, som gick av stapeln mellan 11:00 och 11:32 gör at tjag kan bocka av förmiddag på round the clock.
Nu har jag bara två pass kvar innan yatzyt tar slut, så nu gäller det att fixa ett morgonpass också, så att jag får några poäng på round the cl
En lunchjogg, som gick av stapeln mellan 11:00 och 11:32 gör at tjag kan bocka av förmiddag på round the clock.
Nu har jag bara två pass kvar innan yatzyt tar slut, så nu gäller det att fixa ett morgonpass också, så att jag får några poäng på round the cl
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 19:48Sista krysset på Distanser 5-9 km får det bli idag... får försöka åstadkomma den där efterlängtade milen snart... :S
Sista krysset på Distanser 5-9 km får det bli idag... får försöka åstadkomma den där efterlängtade milen snart... :S
Quote from Funbeat user on 27 August 2014, 20:24Eftermiddagspass avklarat.
Eftermiddagspass avklarat.
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 18:57Dagens trailpass blev i lagom "lusigt" tempo, 5 km över 7 i tempo gör att jag har fixat tre stycken kryss i tempoväxlare. Funderar på att springa Väckelsångsloppet bara för att fixa ett kryss i singlar socialt, om det blir hyggligt väder. 🙂
Dagens trailpass blev i lagom "lusigt" tempo, 5 km över 7 i tempo gör att jag har fixat tre stycken kryss i tempoväxlare. Funderar på att springa Väckelsångsloppet bara för att fixa ett kryss i singlar socialt, om det blir hyggligt väder. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 20:266,5 km i samlingen mot 100 km.
6,5 km i samlingen mot 100 km.
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 16:11Dagens runda ger ett kryss i 5-6 min/km och därmed har jag de 3 kryssen i den kategorin som behövs för att få poäng där.
Dagens runda ger ett kryss i 5-6 min/km och därmed har jag de 3 kryssen i den kategorin som behövs för att få poäng där.