Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 17:11Dagens pass var ingen höjdare - jag gick ut för hårt och hade ätit alldeles för dåligt innan, så jag sprang väl in i någon typ av vägg kantänka... 🙁 MEN, passet blev i alla fall 10 km långt (woohoo), så jag sätter ett kryss på Distanser 9-14 km.
Dagens pass var ingen höjdare - jag gick ut för hårt och hade ätit alldeles för dåligt innan, så jag sprang väl in i någon typ av vägg kantänka... 🙁 MEN, passet blev i alla fall 10 km långt (woohoo), så jag sätter ett kryss på Distanser 9-14 km.
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 18:58Ett jämnt 17 km-pass i tänkt marafart ger ett kryss i "Stabilt".
Nu är det morgonpass som gäller för nästa pass - huga! 🙂
Ett jämnt 17 km-pass i tänkt marafart ger ett kryss i "Stabilt".
Nu är det morgonpass som gäller för nästa pass - huga! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 19:08Dagens runda passar inte riktigt någonstans, men det får bli ett kryss på 5-9 km. Nu är det inte långt kvar...
Gällande slutrapportering: Man får skriva sin egen poäng, men också gärna ladda upp en bild på sitt papper så får vi se hur alla har tänkt 🙂
Dagens runda passar inte riktigt någonstans, men det får bli ett kryss på 5-9 km. Nu är det inte långt kvar...
Gällande slutrapportering: Man får skriva sin egen poäng, men också gärna ladda upp en bild på sitt papper så får vi se hur alla har tänkt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 19:32Jag hinner bara med ett pass till och får välja att missa antingen 100 km eller extrapoängen för distanser. 100 km kostar mer att missa......
Jag hinner bara med ett pass till och får välja att missa antingen 100 km eller extrapoängen för distanser. 100 km kostar mer att missa......
Quote from Funbeat user on 29 August 2014, 20:46Kristina: Samma situation för mig:) Söndagens långkörare får fylla upp hundringen och det är väl tveksamt om jag hinner med 14+ km samma kväll:) Det skulle visserligen vara trevligt att även kunna kryssa distanserna...
Morgondagen består av backintervall
Kristina: Samma situation för mig:) Söndagens långkörare får fylla upp hundringen och det är väl tveksamt om jag hinner med 14+ km samma kväll:) Det skulle visserligen vara trevligt att även kunna kryssa distanserna...
Morgondagen består av backintervall
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 06:26+14 saknas för mig också. 15 km på 100 och 14 + 15 hinner jag inte imorgon. Sprang för mig brutalfort igår och intervallade som springande påhejare på ett lopp i torsdags kväll så jag är rätt slut i kroppen idag. Måste nog ta en vilodag idag tror jag. Nåj
+14 saknas för mig också. 15 km på 100 och 14 + 15 hinner jag inte imorgon. Sprang för mig brutalfort igår och intervallade som springande påhejare på ett lopp i torsdags kväll så jag är rätt slut i kroppen idag. Måste nog ta en vilodag idag tror jag. Nåj
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 13:13Kom på att jag hade några ärenden i köpcentret 2,5 km härifrån, så då joggade jag dit o tillbaka i återhämtningsfart och kan därmed bocka av även "transport" på singlar. Vilken bonus! (V)
Kom på att jag hade några ärenden i köpcentret 2,5 km härifrån, så då joggade jag dit o tillbaka i återhämtningsfart och kan därmed bocka av även "transport" på singlar. Vilken bonus! (V)
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 13:18Förmiddagspass avklarat idag är därmed klar med hela round the clock.
Förmiddagspass avklarat idag är därmed klar med hela round the clock.
Quote from Funbeat user on 30 August 2014, 18:50I tisdags körde jag Korta intervaller och idag Backintervaller, är därmed klar med hela kategorin Intervall. Imorgon måste jag få till ett långpass och tänker mig då att kryssa sista rutan under Underlag.
I tisdags körde jag Korta intervaller och idag Backintervaller, är därmed klar med hela kategorin Intervall. Imorgon måste jag få till ett långpass och tänker mig då att kryssa sista rutan under Underlag.
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 12:22Sista passet på löparyatzyt blev ett morgonpass, så därmed trillar "Round the clock"-poängen in.
Nu ska jag bara fundera ut hur jag lägger upp en bild på mitt yatzy-blad...Tack Rebecca för ett jätteroligt initiativ!!
Sista passet på löparyatzyt blev ett morgonpass, så därmed trillar "Round the clock"-poängen in.
Nu ska jag bara fundera ut hur jag lägger upp en bild på mitt yatzy-blad...
Tack Rebecca för ett jätteroligt initiativ!!