Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Tack för det tipset, Erik! Jag är en sådan där bakåtsträvande människa som gärna undviker att registrera mig på olika sajter... Förutom Funbeat, förstås! 😀

Bjuder tyvärr inte på någon bild men 47 poäng slutade det på efter ca sex veckors kryssande. Såhär i efterhand en del otaktiska val längs vägen och hade jag varit lite klok hade around the clock kommit med även den.

Det blir nog en till runda i vinter, k

Så var det dags att summera. En del taktiska misstag, men det är väl så det blir i yatzy ..
Distanser: 11 distanser, så 11+5 = 16 p
(Slarvade bort en del som borde hamnat här...)
Tempoväxlaren: 3 olika = 6 p
(Springer nästan allt i 4-5 min/km)
Intervall =

Inte så många kryss här, så det blir lätt att summera. 🙂

Distanser - 5 olika = 10p
Intervall - alla = 10p
Underlag - alla = 5p
Väderbiten - ett kryss (minst 25gr) = 0p
Round the clock - ett kryss (eftermiddag) = 0p
Från grunden - alla = 5p
Singlar - 5

Nu så! Jag har varit borta några dagar, att vara med på KTHs mottagning sliter en del. I söndags fick jag till sista passet, ett naturpass för att få till den långsamma tempoväxlaren. Men jag hade nog kunnat springa långsamt även på platt mark 😛

Här har

Nu ger jag upp på att försöka få in mitt resultat som bild! Jag är nog för gammal...

Nåväl, mina resultat är som följer
Distanser: 1 st 5-9
1 st 9-14
3 st 14-19
1 st 19-25
1 st 25+

Louise, du och jag är nog lika gamla. Förbaskade teknik att man inte kan få till det. Här kommer min redovisning;

Distanser; 2-5km 3x, 5-9km 3x, 9-4km 3x, 14-19km 1x, 19-25km 1x, 25km 3x = ger sammanlagt 19 poäng (bonus inräknat)
Tempoväxlare; ett kryss

Missade att registrera mina sista tre pass på den här utmaningen.
Förra onsdagen blev det stabilt på singlar
Torsdagen blev det 9-14km på distanser och stretch 15min
Slutligen söndag distans 19-25.

Min sammanställning blir som följande

Distanser; 2-5k

Ewa: Ja, det är vi tydligen! Ska vi känna oss lite kränkta, kanske? Över att modern teknik inte tar tillräcklig hänsyn till oss äldre tanter, alltså? Jag har hört att det är så modernt nu att bli kränkt... 😉

Väldans vad alla kryssat en massa träning - i

Jag avslutade tyvärr augusti med en envis förylning, men får trösta mig med ett kryss på singlar/chans.

Totalt får jag det till att jag skrapade ihop 53 poäng. Grämer mig lite över att förkylningen gjorde att jag inte fick till något morgonpass och inga