Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 23:13"Fredag" till jobbet
Klarade bara 6 km stabilt. Bommade 7:e km med 3 sekunder.
"Fredag" till jobbet
Klarade bara 6 km stabilt. Bommade 7:e km med 3 sekunder.
Quote from Funbeat user on 23 August 2014, 13:03Jag har haft semester och löpningen har fått stå tillbaka för andra roliga aktiviteter. (H) Ett härligt löppass i vacker natur får jag kryssa i alla fall och det hamnar på Klättraren, ca 200m enligt Garmin. Och så blir det ett kryss på Chans. 🙁 Men nu..
Jag har haft semester och löpningen har fått stå tillbaka för andra roliga aktiviteter. (H) Ett härligt löppass i vacker natur får jag kryssa i alla fall och det hamnar på Klättraren, ca 200m enligt Garmin. Och så blir det ett kryss på Chans. 🙁 Men nu..
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 13:0217,35 km i jakten mot 100 km i och med dagens tur till Ursvik.
17,35 km i jakten mot 100 km i och med dagens tur till Ursvik.
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 15:45Dagens havererade långpass på 18,6 km funkar att sätta in på distans 14-19.
Dagens havererade långpass på 18,6 km funkar att sätta in på distans 14-19.
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 20:06Dagens 27km hamnar ingenstans, rutorna är fyllda på distanser, upptill 100km är uppnådd och jag kan inte säga att passet blev speciellt jämnt så att det hamnar i tempoväxlaren. Men det gjorde i alla fall fredagens löppass, kryss för 5-6 tempo. 🙂
Dagens 27km hamnar ingenstans, rutorna är fyllda på distanser, upptill 100km är uppnådd och jag kan inte säga att passet blev speciellt jämnt så att det hamnar i tempoväxlaren. Men det gjorde i alla fall fredagens löppass, kryss för 5-6 tempo. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2014, 20:45Gårdagens fartlekspass hamnar på Valfritt intervallpass och löpstyrkan efteråt gör att jag är klar med kategorin "Från grunden". Idag blev det långa intervaller, vilket jag redan kryssat, så då hamnar det på Grus istället.
Gårdagens fartlekspass hamnar på Valfritt intervallpass och löpstyrkan efteråt gör att jag är klar med kategorin "Från grunden". Idag blev det långa intervaller, vilket jag redan kryssat, så då hamnar det på Grus istället.
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 07:20Nu går vi in i sista veckan! Dags att fylla alla hål så att poängen trillar in.
Själv stack jag ut på ett kvällspass igår i precis det syftet, och det kan jag helt klart tänka mig att göra igen. Lugnt och fridfullt på vägarna och kall, frisk luft 🙂 I oc
Nu går vi in i sista veckan! Dags att fylla alla hål så att poängen trillar in.
Själv stack jag ut på ett kvällspass igår i precis det syftet, och det kan jag helt klart tänka mig att göra igen. Lugnt och fridfullt på vägarna och kall, frisk luft 🙂 I oc
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 11:36Morgonens runda genererar det andra krysset under Distanser 5-9 km 🙂
Morgonens runda genererar det andra krysset under Distanser 5-9 km 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 13:05Långa intervaller igår, bara backe kvar inom den kategorin och den försvinner nog ikväll. Hundringen färdig om dryga milen. Kvälls- och morgonpass kvar, kommer att åtgärdas i veckan. Pendlaren har inte ett enda kryss...
Hur gör ni med pass där det potent
Långa intervaller igår, bara backe kvar inom den kategorin och den försvinner nog ikväll. Hundringen färdig om dryga milen. Kvälls- och morgonpass kvar, kommer att åtgärdas i veckan. Pendlaren har inte ett enda kryss...
Hur gör ni med pass där det potent
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 19:44Kändes som om jag låg så bra till och så kom tre veckors semester och helt plötsligt känns det som om jag halkat efter. Eftersom en vecka av semestern var ombord på en båt, med inga löpar möjligheter så bockar jag i och med det av chansen under singlar.
Kändes som om jag låg så bra till och så kom tre veckors semester och helt plötsligt känns det som om jag halkat efter. Eftersom en vecka av semestern var ombord på en båt, med inga löpar möjligheter så bockar jag i och med det av chansen under singlar.