Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 10:53Morgonpass idag! Ujuj, det är verkligen inte min starka sida, men vill man ha poäng får man lida pin ^^
Morgonpass idag! Ujuj, det är verkligen inte min starka sida, men vill man ha poäng får man lida pin ^^
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 12:47Efter två nätter med för lite sömn kändes det lämpligt med ett lugnt pass och att försöka få till lite poäng i Stabilt. 6:00 kändes som ett lagom riktvärde idag och jag tycker jag lyckades väldigt bra. Tiderna blev 6:01 - 6:01 - 6:01 - 6:00 - 5:59 - 6:01
Efter två nätter med för lite sömn kändes det lämpligt med ett lugnt pass och att försöka få till lite poäng i Stabilt. 6:00 kändes som ett lagom riktvärde idag och jag tycker jag lyckades väldigt bra. Tiderna blev 6:01 - 6:01 - 6:01 - 6:00 - 5:59 - 6:01
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 20:31imponerande
imponerande
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 21:47Löpstegsträning avklarad idag och är därmed klar med kategorin Från grunden.
Löpstegsträning avklarad idag och är därmed klar med kategorin Från grunden.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 07:20Tack Erik (om det var mig du menade) 🙂
Tack Erik (om det var mig du menade) 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 07:24Lägesrapport:
Vore kul att höra lite hur ni ligger till. Så här går det för mig:
Fattas en distans för att få bonus.
Fattas ett tempo i Tempoväxlaren för att få poäng.
Intervall - klart
Distans - uppe i ca 80 km
Pendlaren - tom, och lär så förbli
Underl
Lägesrapport:
Vore kul att höra lite hur ni ligger till. Så här går det för mig:
Fattas en distans för att få bonus.
Fattas ett tempo i Tempoväxlaren för att få poäng.
Intervall - klart
Distans - uppe i ca 80 km
Pendlaren - tom, och lär så förbli
Underl
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 21:39Så här långt är jag färdig;
12 pass på distanser (har fem olika distanser i denna kategori)
1 kryss på tempoväxlaren
Intervallerna är klara
12km kvar upptill 100 km
Ingen pendlare och det lär det inte bli (har en maralängd till jobbet)
Underlag är färdig
Så här långt är jag färdig;
12 pass på distanser (har fem olika distanser i denna kategori)
1 kryss på tempoväxlaren
Intervallerna är klara
12km kvar upptill 100 km
Ingen pendlare och det lär det inte bli (har en maralängd till jobbet)
Underlag är färdig
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 22:40Måndagens 6*1000 m får gå in på distans 5-9 km, vilket gör att jag nu har fem olika distanser i den gruppen. Yay!!!
Dagens konstiga 15 km-pass med väldigt blandade farter får också gå in på distans, 14-19 km, eller vad den gruppen nu var.
Det blir nog s
Måndagens 6*1000 m får gå in på distans 5-9 km, vilket gör att jag nu har fem olika distanser i den gruppen. Yay!!!
Dagens konstiga 15 km-pass med väldigt blandade farter får också gå in på distans, 14-19 km, eller vad den gruppen nu var.
Det blir nog s
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 19:42Dagens sightseeing i Ursviksskogarna då jag körde motionsorientering får gå under just sightseeing - sprang på många ställen jag aldrig satt min fot vad jag vet.
Dagens sightseeing i Ursviksskogarna då jag körde motionsorientering får gå under just sightseeing - sprang på många ställen jag aldrig satt min fot vad jag vet.