Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSommarkul: Löparyatzy
You need to log in to create posts and topics.

Gratis är gott, så idag testade jag Friskis gratis parkträning. På schemat stod flex, och det var helt klart mer lågintensivt än kag någonstans hade hoppats. Men vi tänjde i alla fall höfter och lår åt alla håll och kanter, så jag sätter kryss på Stretch

Får man hoppa på nu? Vill i så fall registrera gårdagens pass under väderbiten, pass i minst 25 grader. Körde dessutom löpstyrka, så det blir ett kryss där också.

Ska jag börja om från och med nu (eller igår 😉 ), eller kan jag räkna med de andra passen

x på 19-25 km

Torsdagsträning med TSM och jag lägger det på valfritt intervallpass. Kändes väldigt långt med sex stycken tre minuters intervaller i värmen, skönt att få ta sig ett svalkande dopp i Djurgårdsbrunnskanalen.
Jag måste även få med tisdagens transportjogg t

Idag har jag haft en vilodag, men under veckan har jag ändå kunnat beta av följande; 22/7 underlag grus, 23/7 underlag asfalt (därmed klar med alla underlag). Dessutom körde jag ett pass upp i Delsjöområdet igår, grymt kuperat, men jag väljer ändå att sät

Vet inte vad det var för jeppe som tyckte det var en bra idé att sticka ut på intervaller i 28 graders sol... eller jo, det var nog jag. Jaja, jag får i alla fall kryssa för korta intervaller och det med besked. Nu ska jag gå och sätta mig i kylen 😉

Gry

Under gårdagens pass regnade det lite smått hela tiden och det var helt underbart skönt som omväxling i värmen. Jag väljer ändå att kryssa Stabilt eftersom jag är så grymt nöjd att jag lyckades hålla farten i distansen inom 5s och uppvärmning/nerjogg inom

Dagens badrunda får hamna på Tempoväxlaren 6-7 min/km

Gårdagens morgonlöpning på milen, hamnar i "att komma upp till 100km". Dagens måste vara en värdig klättrare, min första under singlarna, eftersom jag tog mig uppför den gamla nedlagda skidbacken. Väl däruppe belönade jag mig med en näve skogshallon och a

Idag var jag sådär taktisk, och kortade mitt pass så att det skulle platsa på 2 - 5 km. Bara för det inser jag efter en stund att det är läge att satsa på Stabilt, och det gick (men det höll på att glida mig ur händerna när jag sprang FÖR SNABBT i den lån