Quote from Fredrik Lundmark on 21 July 2014, 00:16Igår blev det en kort alibirunda på dryga två kilometer längs skogsstig, sätter den på underlag/terräng.
Idag aningens längre längs grusväg, den kryssar jag på distanser/2-5km.
Igår blev det en kort alibirunda på dryga två kilometer längs skogsstig, sätter den på underlag/terräng.
Idag aningens längre längs grusväg, den kryssar jag på distanser/2-5km.
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 13:12Dagens barfotaintervaller på fotbollsplan sätter jag på korta intervaller, kör diagonalt över plan ca 120m x 20. Skönt för fötterna och roliga intervaller. 🙂
Dagens barfotaintervaller på fotbollsplan sätter jag på korta intervaller, kör diagonalt över plan ca 120m x 20. Skönt för fötterna och roliga intervaller. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 14:13Sprang minst 800 m (i dyblöta flipflops...) för att undvika ösregnet i lördags på Barkarby. Kryssar min första distans, under 2 km.
Sprang minst 800 m (i dyblöta flipflops...) för att undvika ösregnet i lördags på Barkarby. Kryssar min första distans, under 2 km.
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 20:02Kryssade i min sista "0-2 km" när jag testade att springa efter 50 km cykling.
Kryssade i min sista "0-2 km" när jag testade att springa efter 50 km cykling.
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 20:50Korta intervaller - check! 🙂
En bunte 1-minutare med 20 sek ståvila emellan blev det idag. Är egentligen rädd för intervaller då jag ALLTID får ont i benen (benhinnorna inte minst) efteråt, så jag tog det tämligen kontrollerat, snabbare än mitt vanliga
Korta intervaller - check! 🙂
En bunte 1-minutare med 20 sek ståvila emellan blev det idag. Är egentligen rädd för intervaller då jag ALLTID får ont i benen (benhinnorna inte minst) efteråt, så jag tog det tämligen kontrollerat, snabbare än mitt vanliga
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 22:41Efter moget övervägande sätter jag dagens überjobbiga pass på distans 9-14 km.
Efter moget övervägande sätter jag dagens überjobbiga pass på distans 9-14 km.
Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 09:38Kul med uppdatering hur vi ligger till 🙂 senaste löppassst blev ett kryss i underlag: terräng
Kul med uppdatering hur vi ligger till 🙂 senaste löppassst blev ett kryss i underlag: terräng
Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 12:46BILD:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/YatzyIdag_zps704b5875.jpg
BILD:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/YatzyIdag_zps704b5875.jpg
Quote from Fredrik Lundmark on 22 July 2014, 22:09Här blev det en härligt sval kväll efter en varm dag, så jag passade på att köra backintervaller. Det är inte särskilt kuperat i trakterna jag befinner mig, men det finns en backe, inte jättebrant, som tar ca 50 sekunder att sprinta uppför. Jag körde tio
Här blev det en härligt sval kväll efter en varm dag, så jag passade på att köra backintervaller. Det är inte särskilt kuperat i trakterna jag befinner mig, men det finns en backe, inte jättebrant, som tar ca 50 sekunder att sprinta uppför. Jag körde tio
Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 22:54Jag körde långpass idag och kryssar Terräng.
Jag körde långpass idag och kryssar Terräng.