Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 15:26Jag tycker att upp- och nerjogg ingår i huvudpasset, så att säga. Åtminstone är det så jag gör.
Jag tycker att upp- och nerjogg ingår i huvudpasset, så att säga. Åtminstone är det så jag gör.
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 16:30Tack för beskedet.
Tack för beskedet.
Quote from Funbeat user on 4 July 2014, 16:49Jag körde ett jättekort pass idag som får hamna under 0-2 km, joggade runt lite barfota på gräs. Funderade på att sätta det under Väderbiten pga temperaturen, men det kommer säkert fler varma dagar.
Jag körde ett jättekort pass idag som får hamna under 0-2 km, joggade runt lite barfota på gräs. Funderade på att sätta det under Väderbiten pga temperaturen, men det kommer säkert fler varma dagar.
Quote from Fredrik Lundmark on 4 July 2014, 23:59Idag blev det en skön kvällsrunda på 6.5 km, jag kryssar den på underlag/grus.
Idag blev det en skön kvällsrunda på 6.5 km, jag kryssar den på underlag/grus.
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 07:05Igår sprang jag inte alls. Om man hårdrar det borde jag kunna sätta det på 0-2 km! 😉
(Fast det gjorde jag förstås inte.)
Igår sprang jag inte alls. Om man hårdrar det borde jag kunna sätta det på 0-2 km! 😉
(Fast det gjorde jag förstås inte.)
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 10:48I går blev det ett pass på grus och därefter löpstyrka.
I går blev det ett pass på grus och därefter löpstyrka.
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 14:44Har precis sprungit från sommarstugan ner till badsjön. Badat. Sprungit 9 st tvåhundringar på skogsstigen. Badat. Sprungit hem.
Väljer att sätta ett kryss i korta intervaller. 🙂
Har precis sprungit från sommarstugan ner till badsjön. Badat. Sprungit 9 st tvåhundringar på skogsstigen. Badat. Sprungit hem.
Väljer att sätta ett kryss i korta intervaller. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 17:53Inte riktigt lika varmt idag, men med 26+ grader kvalar dagens pass ändå väl in under kategorin Väderbiten; Pass i minst 25 grader.
Inte riktigt lika varmt idag, men med 26+ grader kvalar dagens pass ändå väl in under kategorin Väderbiten; Pass i minst 25 grader.
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 18:43Kryssar också i pass i minst 25 grader. Vem vet när det blir så varmt igen denna sommar.
Kryssar också i pass i minst 25 grader. Vem vet när det blir så varmt igen denna sommar.
Quote from Funbeat user on 5 July 2014, 18:54Efter moget övervägande sätter jag dagens 41 km-pass på distanser 25+.
Flera alternativ fanns, så idag var det verkligen lite strategi i att välja. Dagens pass var evenemanget Hornstull-Järna, men jag fick ge upp i Södertälje. Därför var det möjligt att k
Efter moget övervägande sätter jag dagens 41 km-pass på distanser 25+.
Flera alternativ fanns, så idag var det verkligen lite strategi i att välja. Dagens pass var evenemanget Hornstull-Järna, men jag fick ge upp i Södertälje. Därför var det möjligt att k