Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 19:22Yatzyt får mig att inse hur ensidigt jag tränar, verkligen ingen variation alls. Skärpning! Dagens pass får hamna på tempoväxlaren, 5 - 6 min/km. Får dra till med något roligare nästa gång 😉
Yatzyt får mig att inse hur ensidigt jag tränar, verkligen ingen variation alls. Skärpning! Dagens pass får hamna på tempoväxlaren, 5 - 6 min/km. Får dra till med något roligare nästa gång 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 19:39Får jag i så fall fresta med ett backpass i morgon: 10*400 m i backen upp från Ugglevikskällan? (Fast jag tar det nog tidigare än du kan komma från jobbet, misstänker jag.)
Får jag i så fall fresta med ett backpass i morgon: 10*400 m i backen upp från Ugglevikskällan? (Fast jag tar det nog tidigare än du kan komma från jobbet, misstänker jag.)
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 19:48Idag har jag orienterat för andra gången. Hmmmm, hellre än bra är väl sanningen. Hittade fler kantareller än kontroller men det var buskul! Bockar av terräng.
Idag har jag orienterat för andra gången. Hmmmm, hellre än bra är väl sanningen. Hittade fler kantareller än kontroller men det var buskul! Bockar av terräng.
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 21:29Kristina: "kontroller" - "kantareller": nästan samma sak. Åtminstone om man tittar på ingående bokstäver! 🙂
Kristina: "kontroller" - "kantareller": nästan samma sak. Åtminstone om man tittar på ingående bokstäver! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2014, 21:35Korta intervaller avklarade med 5x1000.
Korta intervaller avklarade med 5x1000.
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 06:41Ja Louise, och lika barnsligt glad blir man när man hittar dom. 🙂
Ja Louise, och lika barnsligt glad blir man när man hittar dom. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 07:47Morgonpass avklarat
Morgonpass avklarat
Quote from Fredrik Lundmark on 3 July 2014, 11:23Igår blev det en runda i solnedgången på 6.5 km, jag sätter det under tempoväxlaren 5-6min/km.
Igår blev det en runda i solnedgången på 6.5 km, jag sätter det under tempoväxlaren 5-6min/km.
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 13:01Dagens runda åstadkommer ett kryss i Distans 9-12 km. 🙂
Dagens runda åstadkommer ett kryss i Distans 9-12 km. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 14:00Jag har dragit igång en Yatzyutmaning på jobbet; idag pratade vi yatzyregler på lunchen så länge att vissa valde att sucka o gå därifrån:
Om jag springer 2 km till gymmet, tränar och sen springer hem igen, har jag då två pass á 2 km, ett pass á 4 km elle
Jag har dragit igång en Yatzyutmaning på jobbet; idag pratade vi yatzyregler på lunchen så länge att vissa valde att sucka o gå därifrån:
Om jag springer 2 km till gymmet, tränar och sen springer hem igen, har jag då två pass á 2 km, ett pass á 4 km elle