Quote from Guest on 14 May 2008, 11:25OBS! DETTA ÄR INGEN TÄVLING UTAN EN GEMENSAM TRÄNINGSTUR!
Vi springer från Hornstull till Järna, det blir lite längre än en mara. Lugnt tempo, flera mat/drickastopp. Spring med så länge du orkar och har lust - vi lägger banan så att avhopp längs vägen är
OBS! DETTA ÄR INGEN TÄVLING UTAN EN GEMENSAM TRÄNINGSTUR!
Vi springer från Hornstull till Järna, det blir lite längre än en mara. Lugnt tempo, flera mat/drickastopp. Spring med så länge du orkar och har lust - vi lägger banan så att avhopp längs vägen är
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:35Oj, det blir ju inte ens en mara 😉
Oj, det blir ju inte ens en mara 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:17Alldeles riktigt, för "super extreme trail"-klassen över stock och sten blir det bara lite drygt tre mil. Och så skall man helst vara duktigt på Parkour också 😉
För oss andra som håller oss till småvägarna blir det lite mer 🙂
Alldeles riktigt, för "super extreme trail"-klassen över stock och sten blir det bara lite drygt tre mil. Och så skall man helst vara duktigt på Parkour också 😉
För oss andra som håller oss till småvägarna blir det lite mer 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:26Tycker iallafall ni skall behålla simningen över Hallsfjärden 😀
Kanonkul initiativ Fredrika...önskar jag kunde varit med (t+)
Tycker iallafall ni skall behålla simningen över Hallsfjärden 😀
Kanonkul initiativ Fredrika...önskar jag kunde varit med (t+)
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 15:37Helt OT... MEN, skulle inte det vara en kul grej för gps-innehavare? Att ta sig den rakaste vägen mellan två punkter. Kortast sträcka vinner snarare än snabbast tid?
Helt OT... MEN, skulle inte det vara en kul grej för gps-innehavare? Att ta sig den rakaste vägen mellan två punkter. Kortast sträcka vinner snarare än snabbast tid?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:39Jag tänker absolut hänga på om jag kan. Har semester och vet inte riktigt var jag befinner mig, men jag ska göra allt som står i min makt för att övertyga sambon över Stockholms förträfflighet just den dagen. 🙂
Jag tänker absolut hänga på om jag kan. Har semester och vet inte riktigt var jag befinner mig, men jag ska göra allt som står i min makt för att övertyga sambon över Stockholms förträfflighet just den dagen. 🙂
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 15:42On Topic då: Jag har lagt in det i kalendern och har inte hunnit starta semestern än så det finns fantastiska möjligheter (H:)
On Topic då: Jag har lagt in det i kalendern och har inte hunnit starta semestern än så det finns fantastiska möjligheter (H:)
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 14:53Nu har jag mätt upp en preliminär bansträckning och äventyret kommer att gå loss på perfekta 52 km. Det här blir kanon vill jag lova 🙂
Vi springer från Hornstull över Liljeholmsbron via Aspudden och Axelsberg till Skärholmen (10 km). Sedan går det vida
Nu har jag mätt upp en preliminär bansträckning och äventyret kommer att gå loss på perfekta 52 km. Det här blir kanon vill jag lova 🙂
Vi springer från Hornstull över Liljeholmsbron via Aspudden och Axelsberg till Skärholmen (10 km). Sedan går det vida
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 15:47Bra jobbat. Vilket tempo är det tänkt att själva löpningen ska gå i?
Bra jobbat. Vilket tempo är det tänkt att själva löpningen ska gå i?
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 16:26Nu har jag uppdaterat kartan också för den som vill detaljstudera äventyret. Observera att delar av sträckan mellan Södertälje och Järna endast är skissartat inritat. Kartfunktionen i Google har för dålig upplösning för att stigarna skall vara synliga, oc
Nu har jag uppdaterat kartan också för den som vill detaljstudera äventyret. Observera att delar av sträckan mellan Södertälje och Järna endast är skissartat inritat. Kartfunktionen i Google har för dålig upplösning för att stigarna skall vara synliga, oc