Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 17:16Vad kul Fredrika - hoppas verkligen jag kan vara med! 🙂
Betr tempo så håller jag absolut med dej! Jag tillhör ju skaran som gärna springer lite fortare, men en sån här grej - då går det sociala och själva utflyktsfaktumet före. Sen går det ju att ordna
Vad kul Fredrika - hoppas verkligen jag kan vara med! 🙂
Betr tempo så håller jag absolut med dej! Jag tillhör ju skaran som gärna springer lite fortare, men en sån här grej - då går det sociala och själva utflyktsfaktumet före. Sen går det ju att ordna
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 19:39Jag håller helt med föregående talare. Sen får vi se om man har för mycket "spring i bena" får man ta en ta en avstickare för att se efter matställen eller annat. 😉
Jag håller helt med föregående talare. Sen får vi se om man har för mycket "spring i bena" får man ta en ta en avstickare för att se efter matställen eller annat. 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 14:51Jag hoppas verkligen att jag kan medverka, det vore superkul! Hänger på Fia om hon spurtar 🙂
Jag hoppas verkligen att jag kan medverka, det vore superkul! Hänger på Fia om hon spurtar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 14:59Absolut Sebastian. Fast det blir i så fall bara kortare sträckor för jag vill orka i mål också! 😀
Faktum är att jag tycker det är skönt att efter att ha sprungit långt i lugnt tempo få sträcka ut en bit - känns lättare för kroppen på något sätt att få b
Absolut Sebastian. Fast det blir i så fall bara kortare sträckor för jag vill orka i mål också! 😀
Faktum är att jag tycker det är skönt att efter att ha sprungit långt i lugnt tempo få sträcka ut en bit - känns lättare för kroppen på något sätt att få b
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 16:07Jag håller med om att det kan vara skönt att "sträcka ut" ibland. Fördelen med de sista två milen t.ex. är att de är ledmarkerade, så det är fritt fram att sprinta utan att tappa bort sig. Själv lovar jag dock att vara långsam. Om vi springer för fort i f
Jag håller med om att det kan vara skönt att "sträcka ut" ibland. Fördelen med de sista två milen t.ex. är att de är ledmarkerade, så det är fritt fram att sprinta utan att tappa bort sig. Själv lovar jag dock att vara långsam. Om vi springer för fort i f
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:42Halloj! Nu har jag lagt upp en "egen" webbsida för passet på mapmyrun, eftersom det var gratis och ett bra sätt att samla all information på ett och samma ställe. http://beta.mapmyrun.com/event/sweden/stockholm/264069201712
Den länken är också lämplig att
Halloj! Nu har jag lagt upp en "egen" webbsida för passet på mapmyrun, eftersom det var gratis och ett bra sätt att samla all information på ett och samma ställe. http://beta.mapmyrun.com/event/sweden/stockholm/264069201712
Den länken är också lämplig att
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 18:13"Estimated Number of Participants: 500 or less"
Ja jag garvade då... 😀
"Estimated Number of Participants: 500 or less"
Ja jag garvade då... 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 19:31Ha ha ha! Ja, problemet är att man måste ange antal förväntade deltagare, och det var det minsta alternativet... hi hi. Kanske skulle dra till med 10000 istället! 🙂
Ha ha ha! Ja, problemet är att man måste ange antal förväntade deltagare, och det var det minsta alternativet... hi hi. Kanske skulle dra till med 10000 istället! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 19:35Fredrika: Vilken jättefin sida du fixat till.
Jag försökte kommentera där, men då krävdes att jag reggade mej. Gjorde det snällt, men sedan hittade jag inte sidan igen så jag gav upp. Grrrrrr.....
Nåja, nu har jag framfört mina ovationer här istället! :
Fredrika: Vilken jättefin sida du fixat till.
Jag försökte kommentera där, men då krävdes att jag reggade mej. Gjorde det snällt, men sedan hittade jag inte sidan igen så jag gav upp. Grrrrrr.....
Nåja, nu har jag framfört mina ovationer här istället! :
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 09:32Snyggt jobbat! Jag hoppas verkligen att jag kan va med!
Snyggt jobbat! Jag hoppas verkligen att jag kan va med!