Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är med om jag är i stan då. Jag funderar på att köra i 5 min/km så om några vill hänga med så är ni välkomna. Vi kanske kan ha telefonkontakt med huvudtruppen om det finns något att påpeka ut med rutten. Extra vacker vy, pundare på drift eller liknand

Jag kommer att vara med om inte skador sätter stopp. Räknar med att springa i huvudklungan även om det är lite långsamt (kan vara bra att öva på det oxå).

Vi kan skapa en "mitt-emellan-klunga" som åtminstone drar på lite emellanåt. Jag orkar absolut inte över 5 mil i 5:00-tempo, men skulle som sagt kunna tänka mig att gasa på lite delar av sträckan. 🙂

Låter jättekul. Jag röstar för på allt så länge jag slipper stressa på ;). Jag föreslår att när det börjar dra ihop sig och vi vet vilka som kan följa med och vilka inte att vi kollar om vi har potentiella "gruppledare" i olika löpstyrka. Vi skulle ev. ku

Skall jag någon gång pröva på att springa en 6H eller 10mila som måste jag lära mej att springa långsamt.

Precis Jan-Erik! Det är ju det som är vitsen 🙂 Men det blir kanon om vi får ihop det så att det passar alla. Huvudsaken är ju att vi har roligt, och att alla får precis den utmaning de är ute efter. I värsta fall blir det du och jag i "huvudklungan" frå

Själv har jag som mål att öka distanserna jag orkar hålla 5 min/km tempo. 52-60 km i år. kanske 75 nästa. Frågan är också hur varmt det blir. 32 i skuggan känns inte så frestande.

Nä, blir det så varmt i skuggan får du väl undvika den 🙂

Ja just ja.

Det blir perfa med en snabb grupp om du är i stan Daniel. Finns säkert fler som vill hålla det tempot, och det låter ju som det passar in jättebra med dina mål. Hade faktiskt ingen aning att du ville satsa på ultradistans också, det var ju faktiskt jättek