Quote from Therese Linner on 4 June 2008, 09:53Ryggsäck: check
Vätskesystem: checkNu börjar jag känna att jag har lite "utrustning" för strapatsen (H). Köpte en 10-litersrygga på orienteringsbutiken på Kungsholmen igår. Känns riktigt bra. Jag ser fram emot det här med skräckblandad förtjusning...
Ryggsäck: check
Vätskesystem: check
Nu börjar jag känna att jag har lite "utrustning" för strapatsen (H). Köpte en 10-litersrygga på orienteringsbutiken på Kungsholmen igår. Känns riktigt bra. Jag ser fram emot det här med skräckblandad förtjusning...
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 10:22Om jag är i stan den helgen så är jag på. Jag tänker inte låta mig luras ut på några ultra-äventyr, men det skulle vara schysst med ett vanligt långpass kring 25-30 km i Daniels 5-minutersgrupp.
Om jag är i stan den helgen så är jag på. Jag tänker inte låta mig luras ut på några ultra-äventyr, men det skulle vara schysst med ett vanligt långpass kring 25-30 km i Daniels 5-minutersgrupp.
Quote from Johan T on 4 June 2008, 10:35Funderar på att som Pontus hänga på Daniels grupp i 25-30 km. Bara man kan tas sig hem från lämpligt ställe.
Funderar på att som Pontus hänga på Daniels grupp i 25-30 km. Bara man kan tas sig hem från lämpligt ställe.
Quote from Urban Nilsson on 4 June 2008, 10:51Pontus och Jonas: 30K blir så lätt 52...
Pontus och Jonas: 30K blir så lätt 52...
Quote from Johan T on 4 June 2008, 11:52... när man råkar springa fel
🙂
... när man råkar springa fel
🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 11:57Ni behöver inte vara oroliga - det finns utmärkta avhoppsmöjligheter då vi i princip hela tiden springer längs med t-bana respektive pendeltåg. Det är alldeles mot slutet som man tvingas bestämma en mil i förväg men då har ni tunnisar ju ändå redan gett u
Ni behöver inte vara oroliga - det finns utmärkta avhoppsmöjligheter då vi i princip hela tiden springer längs med t-bana respektive pendeltåg. Det är alldeles mot slutet som man tvingas bestämma en mil i förväg men då har ni tunnisar ju ändå redan gett u
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 11:58Ja, 22 km hit eller dit är ju inte så noga. Det ligger inom felmarginalen.
Ja, 22 km hit eller dit är ju inte så noga. Det ligger inom felmarginalen.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:14Kan berätta att nu har jag provsprungit totalt ca. 38 kilometer av hela distansen, resten kommer i veckan. Den här idén var bättre än jag trodde, sträckan är helt fantastisk och oerhört fin och variationsrik.
Idag sprang jag sista etappen, Östertälje - J
Kan berätta att nu har jag provsprungit totalt ca. 38 kilometer av hela distansen, resten kommer i veckan. Den här idén var bättre än jag trodde, sträckan är helt fantastisk och oerhört fin och variationsrik.
Idag sprang jag sista etappen, Östertälje - J
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:19Tjuvtränar du 😉
Tjuvtränar du 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:26Ja, jag känner ju trots allt ett visst ansvar som übertokstolle!! 🙂
Ja, jag känner ju trots allt ett visst ansvar som übertokstolle!! 🙂