Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 22:15"Ja, jag känner ju trots allt ett visst ansvar som übertokstolle!!"
Det var en träffande beskrivning med tanke på att du springer genom tokstan (Södertälje). 🙂
Jag skulle nog gissa på att det vore enklare för er om ni sprang landsvägen mellan Södertäl
"Ja, jag känner ju trots allt ett visst ansvar som übertokstolle!!"
Det var en träffande beskrivning med tanke på att du springer genom tokstan (Södertälje). 🙂
Jag skulle nog gissa på att det vore enklare för er om ni sprang landsvägen mellan Södertäl
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 08:35Nä hu vad tråkigt 😉
Det finns som sagt en bra alternativ väg runt just den här värstingbiten, och resten av sträckan är helt perfekt. Det blir en kanonsöndag kan jag lova!
Nä hu vad tråkigt 😉
Det finns som sagt en bra alternativ väg runt just den här värstingbiten, och resten av sträckan är helt perfekt. Det blir en kanonsöndag kan jag lova!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:55Nu är familjen (läs fru) förberedd på att jag ska medverka på detta äventyr, så nu kan bara oförutsedda händelser stoppa! Längtar verkligen! Hoppas på bra väder och ser fram emot trevligt sällskap och många kilometer i benen.
Nu är familjen (läs fru) förberedd på att jag ska medverka på detta äventyr, så nu kan bara oförutsedda händelser stoppa! Längtar verkligen! Hoppas på bra väder och ser fram emot trevligt sällskap och många kilometer i benen.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 21:05Vad kul!! (t+)
Vad kul!! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 21:40Hej allihopa, det börjar dra ihop sig! 😀
Tänkte höra lite grand om det finns fler synpunkter om starttid än de önskemål jag redan fått. 8:30 är på förslag, och själv tycker jag allt mellan 8:30-9:00 verkar rimligt. Ni som är så gott som hundra på att ni
Hej allihopa, det börjar dra ihop sig! 😀
Tänkte höra lite grand om det finns fler synpunkter om starttid än de önskemål jag redan fått. 8:30 är på förslag, och själv tycker jag allt mellan 8:30-9:00 verkar rimligt. Ni som är så gott som hundra på att ni
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 21:59Jag kommer att anlända till Stockholm södra 08:14, så det blir bra.
Jag kommer att anlända till Stockholm södra 08:14, så det blir bra.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 13:56Hej Fredrika!
Jag kommer om jag lyckas smita från familjen med hyfsat bra samvete.
Låter som ett jätte kul pass och jag läängtar efter att springa långt.
Hej Fredrika!
Jag kommer om jag lyckas smita från familjen med hyfsat bra samvete.
Låter som ett jätte kul pass och jag läängtar efter att springa långt.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:22Det vore toppen om man fick fram till 9 på sig att ansluta. 🙂
Det vore toppen om man fick fram till 9 på sig att ansluta. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 24 June 2008, 16:29F*n, det kan vara på kniven. Familjen kommer hem efter 3 veckor i skåne då och kvällen efter drar vi till gotland. Ska se om jag kan lubba innan de åker. I värsta fall drar jag löpet på lördagen istället.
F*n, det kan vara på kniven. Familjen kommer hem efter 3 veckor i skåne då och kvällen efter drar vi till gotland. Ska se om jag kan lubba innan de åker. I värsta fall drar jag löpet på lördagen istället.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:08Daniel: Du har ju lovat en snabb-grupp, så inte kan du dra dig ur nu? 😉
Daniel: Du har ju lovat en snabb-grupp, så inte kan du dra dig ur nu? 😉