Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte riktigt en valsituation 🙂

Självklart vill jag vara med och självklart kommer jag att göra det som står i min makt för att det ska bli av; men livet vänder inte alltid sin ljusa sida mot oss småbarnspappor med löparlust.

Snabbgruppen kanske

Livet vänder inte alltid sin ljusa sida mot oss som inte är småbarnspappor heller - jag tror inte jag heller kan vara med tyvärr.... Fast det gör väl mindre, jag klarar absolut inte av att springa i "Daniel-tempo" i över 5 mil (fullständigt övertygad om d

Nu håller jag tummarna järnet så allt ordnar sig för det gemensamma passets bästa 🙂
Det vore ju lite trist att springa olika dagar när trots allt ett soft gemensamt äventyr är själva grejen, men jag har full förståelse att det inte är så lätt med småbar

Nej isch, ni ska väl inte börja dela upp er heller. Tjusningen är ju utflykten tillsammans - långsamma och snabba. 🙂 I söndags hade vi nöjet att "hasa fram" med den här killen:

http://www.andreasfalk.se/about.php

Det är ju det som är så roligt för os

Nu verkar det vara i princip klart att jag kan vara med, så ifall Daniel faller ifrån kan jag läsa in mig lite på kartan och leda en snabbare grupp. Åtminstone fram till Rönninge, där jag planerar att vika ned mig. Utflyktsfaktorn är klart viktigare än tr

Jättekul Pontus!! Jag håller precis på med att fila på kartan så att allt blir 100% rätt nu när alla etapper är provsprungna och korrigerade, det blir klart i morgon. Sedan kommer jag också att göra en text med "vägbeskrivningar", så jag fixar lite extra

Vad ska man ta med sig vad gäller proviant? Är planen att vi stannar och lunchar på vägen? Hur många stopp räknar vi med?

Halloj!

Jag har lagt upp sträckan så att man i princip endast behöver ett minimum av proviantpackning. Som längst springer vi en dryg mil utan möjlighet att köpa något. Sedan tycker jag i och för sig det är mer praktiskt med lite favoritsnacks i fickorna

Jag kommer att ställa bilen till Järna (för att lättare kunna komma hem). Är det något ni vill att jag tar med mej? Jag kommer att ha vatten i den och förmodligen kaffe, banan bulle? Mera???

Halloj igen, jag hade ju lovat att den slutgiltiga beskrivningen med stopp och allt skulle vara klar ikväll, men det tar sån förbaskad tid att korrigera kartan så att jag inte är helt klar ännu. Kommer i morgon! 🙂