Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hela 77 personer kom i mål (t+)

Lycka till nu i maj!

Haha, jag vet heller inte hur jag ska bortförklara min mediokra tid, och jag tänker inte ens försöka! 😉

Tänker istället springa fort som tusan redan i början av maj så slipper jag missöden som detta i fortsättningen. Knappt att jag platsade på topp-10

Hehe, kul att en del ser lite prestige i det också. Det får mig att smida planer för en riktig snabb 5-kilometer senare i sommar. Men till skillnad från Markus klarar inte jag av att tävla så ofta så mina andra tävlingar får gå före i maj. En snabbdistans

Sådär, avrapporterat nu, alla sitter inte vid datorn när det är valborg 😉
Kom på att jag faktiskt nog aldrig sprungit _det_ spåret, åkt skidor ja, men inte sprungit, vi skickades dit i skolan för att springa terräng, men bara ett eller två varv runt 2½an

Sprang mitt lopp i onsdags, pga lite datorstrul har jag inte kunnat registrera mig förrän idag. Kan jag komma med i listan?

Nej, vad floppigt! Jag trodde som förut att man hade några dagars marginal. Jaja, det var ingen stor grej. Jag ska läsa noggrannare nästa gång.

Första utmaningen är jag förlåtande.

För att tänka positivt kan det bara bli bättre nu. Nästa gång kan jag ju åtminstone genomföra det. Blev lite tajt med tid den här gången. 🙂