Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 20:35Hmm, har löpvilat nu mån+tis och trodde då knä+vad+fot var OK, men det visade sig att vaden fortfarande inte var helt ok. Så därför var det dumt att ha valt de lätta skorna med tunn häl på dagens skogs-12:an då vaderna belastas mer med detta medföljade lö
Hmm, har löpvilat nu mån+tis och trodde då knä+vad+fot var OK, men det visade sig att vaden fortfarande inte var helt ok. Så därför var det dumt att ha valt de lätta skorna med tunn häl på dagens skogs-12:an då vaderna belastas mer med detta medföljade lö
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 10:45"Nytt ställe är begränsningen, så löpband går bra EN gång"
Men det är väl bara nytt ställe inom SU det gäller, jag får välja mitt nära kära 5kilometerspår en gång, det jag tappat räkningen på hur många gånger jag sprungit, eller hur?
Ska strax trampa iv
"Nytt ställe är begränsningen, så löpband går bra EN gång"
Men det är väl bara nytt ställe inom SU det gäller, jag får välja mitt nära kära 5kilometerspår en gång, det jag tappat räkningen på hur många gånger jag sprungit, eller hur?
Ska strax trampa iv
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:26Endast upprepningar i Sommarutmaningen som räknas!
Om du har sprungit 100 ggr tidigare har ingen betydelse, så länge du inte använt sträckan tidigare i en Sommarutmaning.
Endast upprepningar i Sommarutmaningen som räknas!
Om du har sprungit 100 ggr tidigare har ingen betydelse, så länge du inte använt sträckan tidigare i en Sommarutmaning.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:57Fast själv ser jag hemmarunda lite som livlina. Och det bör ju inte förbrukas förrän man kommer i nöd, man vet ju aldrig hur det ser ut kommande månader.
För egen del, som gillar att cykla runt en del, handlar det väl mest om hur långt mitt samvete säger
Fast själv ser jag hemmarunda lite som livlina. Och det bör ju inte förbrukas förrän man kommer i nöd, man vet ju aldrig hur det ser ut kommande månader.
För egen del, som gillar att cykla runt en del, handlar det väl mest om hur långt mitt samvete säger
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:03Jag har följt en del inlägg med att ...inte hinna...veta var man ska springa.....inte hinna toppa formen......kan man göra si o kan man göra så......osv...
Jag förstår inte att det ska va så svårt att springa 5 km????? Det är väl bara att ge sig ut och s
Jag har följt en del inlägg med att ...inte hinna...veta var man ska springa.....inte hinna toppa formen......kan man göra si o kan man göra så......osv...
Jag förstår inte att det ska va så svårt att springa 5 km????? Det är väl bara att ge sig ut och s
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:05Det är gott om tid kvar (#) ca 6 timmar!
Det är gott om tid kvar (#) ca 6 timmar!
Quote from Magnus Gelang on 30 April 2009, 18:17Ja du Christer,,,,,,,,,,,,,,,
Ja du Christer,,,,,,,,,,,,,,,
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 18:18Ja????
Ja????
Quote from Magnus Gelang on 30 April 2009, 19:32Jag har en del annat att göra i mitt liv förutom att träna så för mig är det inte så "bara" att ta mig ut på en 5-km-runda. Dessutom springer jag den inte utan går den, vilket ta längre tid,,,,,,,men det kan i och för sig jämna ut sig eftersom den som spr
Jag har en del annat att göra i mitt liv förutom att träna så för mig är det inte så "bara" att ta mig ut på en 5-km-runda. Dessutom springer jag den inte utan går den, vilket ta längre tid,,,,,,,men det kan i och för sig jämna ut sig eftersom den som spr
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 19:40Man kan göra som jag och rapportera in ett träningspass man redan gjort under april, men som just då inte var planerat att räknas som Sommarutmanings-loppet.
Man kan göra som jag och rapportera in ett träningspass man redan gjort under april, men som just då inte var planerat att räknas som Sommarutmanings-loppet.