Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 09:51"innan månaden är slut" så jag antar att det är midnatt på Valborgmässoaftonen 😛
"innan månaden är slut" så jag antar att det är midnatt på Valborgmässoaftonen 😛
Quote from Olof Robertson on 24 April 2009, 10:40Jag körde ingen uppvärmning utan den blev lite integrerad i början.... kanske skulle värma upp och sen prova igen 🙂 Vem vet, kanske provar innan månaden är slut 😀
Jag körde ingen uppvärmning utan den blev lite integrerad i början.... kanske skulle värma upp och sen prova igen 🙂 Vem vet, kanske provar innan månaden är slut 😀
Quote from Bjarne Lewin on 24 April 2009, 11:45Får du inte ens gå Anette!
Det ger en otrolig förbättring sen när du får börja springa igen 🙂
Får du inte ens gå Anette!
Det ger en otrolig förbättring sen när du får börja springa igen 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 11:48Visst ja. Kommer inte gå fort än så länge, gjorde 6:33/km igår ... 🙁
Visst ja. Kommer inte gå fort än så länge, gjorde 6:33/km igår ... 🙁
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:53För tillfället får jag inte ens gå. Läkaren sa om typ en vecka kan jag börja promenera, men försiktigt (H)
För tillfället får jag inte ens gå. Läkaren sa om typ en vecka kan jag börja promenera, men försiktigt (H)
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 12:295 km i vackra Hagaparken i stekande sol och tillsammans med en miljon glada flanörer, 24 min, rätt nöjd. Jag som trodde jag skulle softa runt, nu blev det inte så 🙂
5 km i vackra Hagaparken i stekande sol och tillsammans med en miljon glada flanörer, 24 min, rätt nöjd. Jag som trodde jag skulle softa runt, nu blev det inte så 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 17:23Imorgon onsdag kommer vi vara några stycken som startar Sommarutmaningen april från Linnéplatsen i Göteborg och springer söderut.
Vi samlas uppvärmda ca 20.15 vid spårvagnshållplatsen Linnéplatsen.Med GPS-klockan inställd på 5 km följer vi säröbanan och
Imorgon onsdag kommer vi vara några stycken som startar Sommarutmaningen april från Linnéplatsen i Göteborg och springer söderut.
Vi samlas uppvärmda ca 20.15 vid spårvagnshållplatsen Linnéplatsen.
Med GPS-klockan inställd på 5 km följer vi säröbanan och
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 17:58Det står säkert på kartan om jag zoomar ut om inte annat, men jag blir lite nyfiken på var denna Linnéplats och de fem kilometrarna ligger ... men inte tillräckligt för att gå in på kartan 😉
Det står säkert på kartan om jag zoomar ut om inte annat, men jag blir lite nyfiken på var denna Linnéplats och de fem kilometrarna ligger ... men inte tillräckligt för att gå in på kartan 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 18:56I änden på Övre Husargatan förstås! 😉
(Och markerar slutet på ett beryktat sugande svagt motlut på en av vårens halvmaror)Den banan som ni lagt in borde bli en snabb start på sommarutmaningen, mestadels svagt nerför, även om det börjar med ett motlut.
I änden på Övre Husargatan förstås! 😉
(Och markerar slutet på ett beryktat sugande svagt motlut på en av vårens halvmaror)
Den banan som ni lagt in borde bli en snabb start på sommarutmaningen, mestadels svagt nerför, även om det börjar med ett motlut.
Quote from Håkan Öhling on 28 April 2009, 20:45Nej! Anders, kunde du inte annonserat detta lite tidigare:-( Nu har jag precis kört veckans tuffa intervaller - kommer inte att kunna köra imorgon igen(#)
Säg till ett par dagar i förväg nästa gång!
Nej! Anders, kunde du inte annonserat detta lite tidigare:-( Nu har jag precis kört veckans tuffa intervaller - kommer inte att kunna köra imorgon igen(#)
Säg till ett par dagar i förväg nästa gång!