Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis avslutat VU och är funderar fortfarande om jag ska hoppa på SU eller inte... Passar inte riktigt att maxa just nu och är lite för mycket tävlingsmänniska för att inte göra det är jag rädd. Ska fundera lite till är ju många dagar kvar i april än.
H

Svaret kan du hitta i tidigare diskussioner i sommarutmaningsgruppen, exv i
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=389978

Kort svar är: Nej, Springa A->B en gång och A->C en annan gång är inte olika platser. Vitsen är att upptäcka nya platse

Hmmm...då antar jag att du svarade på denna fråga, alternativt får jag läsa tråden du länkade till, men att springa t ex Urviks 5 km eljusspår för att sedan nästa gång springa "Ursviks lätta 5:a" (som tom har samma start och mål) låter långt ifrån godkänt

Inte vet jag....men alla metrarna runt omkring Månkarbo med omnejd är uppmätta med bilar å med steg å så efterkollade med dom här nya underbara kartorna typ träningsrundor....Å allt stämmer på pricken..?! Nu e jag lite så där generös så jag kör alltid en

Som Henrik sa, nya platser varje månad.

Exakt sträcka på slingor finns inte och det är inte VM. Så försök hitta så bra som möjligt.

Tabellen finns upplagd på
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=428891

Jag har tuten att ha minst två femkilometersrundor inom stan som dock är så pass långt ifrån varandra att det blir helt olika platser och med någon till några kilometers cykelrunda dit.

Sen ska jag ju cyckla tjejvättern så då kan jag ju cykla fram och ti

26 stycken har nu kommit imål.

Trots jag gav upp på vinterutmaningen körde jag nu sommarutmaningen igår, jag gjorde mitt absolut bästa, jobbigt hela vägen men härligt ändå! Mitt mantra "det ska inte vara skönt - det ska kännas" hela vägen hahaha.

33 min och 11 sek, bra för att vara mi

Härligt alla som kommit i mål! Såg ni mig när jag stod efter banan och hejade?

Aprilutmaningen är säkrad för min del. Jag har sprungit två rundor, varav jag kan regga den snabbaste. Men kanske försöker jag mig på rundan någon gång till för en eventuellt