Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:24Äh, är du intresserad är det väl bara att ställa upp för sällskapets skull? 🙂 Du måste väl inte sätta personbästa (som kanske blir svårt dagen efter intervaller).
Själv vilar jag mitt knä nu några dagar men har siktat in mig på en lättare snabbdistans
Äh, är du intresserad är det väl bara att ställa upp för sällskapets skull? 🙂 Du måste väl inte sätta personbästa (som kanske blir svårt dagen efter intervaller).
Själv vilar jag mitt knä nu några dagar men har siktat in mig på en lättare snabbdistans
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:40Hehe, det var kul att ligga i topp ett tag i alla fall. Undrade om alla snabbisar från vinterutmaningen dragit.
Men hur kan man springa en grupp 5 km snabbt om det är Anders S GPS-klocka som bestämmer distansen? 🙂 Annars så är ju GPS-klockan guld för
Hehe, det var kul att ligga i topp ett tag i alla fall. Undrade om alla snabbisar från vinterutmaningen dragit.
Men hur kan man springa en grupp 5 km snabbt om det är Anders S GPS-klocka som bestämmer distansen? 🙂 Annars så är ju GPS-klockan guld för
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:12Vi startar ju samtidigt och vet sträckningen. 🙂
Sen står jag och markerar mål (5km) och tar emot de som är långsammare.
Som sagt snabbare löpare måste ha egen koll på distansen.
Vi startar ju samtidigt och vet sträckningen. 🙂
Sen står jag och markerar mål (5km) och tar emot de som är långsammare.
Som sagt snabbare löpare måste ha egen koll på distansen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:02H-vete jag hade ju samma plan som Markus och hade lite räknat hem en slutseger...
Arrogant som jag är tänkte jag köra en 2x5000 tröskel och resonerade att det skulle räcka gott 😉
H-vete jag hade ju samma plan som Markus och hade lite räknat hem en slutseger...
Arrogant som jag är tänkte jag köra en 2x5000 tröskel och resonerade att det skulle räcka gott 😉
Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2009, 11:16Anders S & co.
Kan inte ikväll tyvärr. Men det verkar kul och blir det igen ska jag försöka vara med.
Lycka till ikväll!
Anders S & co.
Kan inte ikväll tyvärr. Men det verkar kul och blir det igen ska jag försöka vara med.
Lycka till ikväll!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:40Hehe, en gissning från min sida är att din tröskelfart Kalle inte riktigt räcker till mer än en andraplats. Inte för att jag tänkt maxa, tänkte nöja mig med 10km-fart (3:30/km) första 4km och sen spurt (3:15) sista km = 17:15. Eller något i den stilen. Te
Hehe, en gissning från min sida är att din tröskelfart Kalle inte riktigt räcker till mer än en andraplats. Inte för att jag tänkt maxa, tänkte nöja mig med 10km-fart (3:30/km) första 4km och sen spurt (3:15) sista km = 17:15. Eller något i den stilen. Te
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:16Jag hoppas löpband inte var förbjudet?
Jag hittade inte den begränsningen iaf och befinner mig på resande fot och visste ingen bra slinga så det blev 5 trista kilometer på löpband i morse.
Nu kan det bara gå bättre för jag kan inte springa snabbt på löpb
Jag hoppas löpband inte var förbjudet?
Jag hittade inte den begränsningen iaf och befinner mig på resande fot och visste ingen bra slinga så det blev 5 trista kilometer på löpband i morse.
Nu kan det bara gå bättre för jag kan inte springa snabbt på löpb
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:29Bara man letar upp nya band att springa på 🙂
Bara man letar upp nya band att springa på 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 13:31Förhoppningsvis var detta både första och sista bandet i denna utmaningen!
Har ju sprungit hela VU utomhus så det känns lite udda att gå inomhus nu (här är sol och 20 grader idag) 🙂
Förhoppningsvis var detta både första och sista bandet i denna utmaningen!
Har ju sprungit hela VU utomhus så det känns lite udda att gå inomhus nu (här är sol och 20 grader idag) 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 18:35Nytt ställe är begränsningen, så löpband går bra EN gång.
Nytt ställe är begränsningen, så löpband går bra EN gång.