Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tiden är väl den faktor som styr mest...iaf för mig. Springer sällan/aldrig före kl 20.
Nu har jag inte tid med det här, nu ska köttet snart läggas på grillen...och gorgonzolan på tomaterna...mmmmmm.
Skål på er!

...gorgonzola på tomaterna....vilken bra idé (t+)

Nu var det gjort..
Vart skall min tid noteras ngn stans? Tjipp från ett ngt svettigt fruntimmer;)

Jag gör som Markus. Alltså ser till att spara undan ett träningspass tidigt i månaden som backup utifall att man skulle få förhinder senare.

För sommarutmaningen har jag tagit fasta på det här med olika platser varje gång snarare än att göra bra tider.

Hanna, om du lagt till Sommarutmaningen i din kalender går du in och redigerar det "passet" och talar om tiden där.
Om du inte redan lagt in det så registrerar du träning som vanligt, bockar i "Lopp/Tävling" och klickar i Sommarutmaningen i den gula rutan

Helt riktigt.

Om man har gjort rätt är man med här http://www.funbeat.se/races/results.aspx?id=389938

Jo jag skulle absolut ha tagit vilket 5-km-pass som helst under april,,,,,,,,,,,,,,,,,om jag bara hade haft nåt. De gånger jag har gått har jag gått 2,4 km eftersom det är det dottern har som utmaning på sin anpassade studiegång. Och i övrigt har vi prova

Huh, jag vet inte riktigt hur jag skall kunna bortförklara min mediokra tid... Det kändes tungt från första steget och långsamt gick det. Jag hoppas innerligt att det är en effekt av mycket träning och dålig lunch. Farten jag hade idag motsvarar knappt mi

Ta en pris så blir det bättre! 🙂

Slutat sedan nyår 😉