Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmm ... måste fundera lite på saken ... det var ju snabbheten som var problemet och på 5 km måste man ju vara ruskigt snabb ... men å andra sidan behöver man ju inte vara snabb så länge 😉

Yvonne: Vaddå måste vara ruskigt snabb? Jag är absolut inte ruskigt snabb och jag tänker minsann vara med. Ingen av er andra behöver ju vänta på mig i alla fall. 😀

Jag gillar 5 km bättre än 10 km. På 10 km i maxfart hinner jag känna lukten av döden fler

Kom helt plötsligt på en sak,,,,,,måste man springa i denna tävling? I vinterutmaningen har man ju fått promenera, men det kanske man inte får nu när det bara är 5 km?

Saxar från beskrivningen i sommarutmaningsgruppen (vilket lång ord förresten)

"Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!"

I mina ögon ÄR du ruskigt snabb Fia-Lotta 😉

"Lukten av döden...." huuuu så hemskt Fia-Lotta...
Å så det här med promenad/löpning...?????...Tyckte att det stod löpning där uppe i valören å det där andra långa konstiga ordet känner jag liksom inte till...i min hjärna var det bara två bokstäver....(gi

Tack Sara,,,,jag tyckte väl att jag hade läst det där nånstans, men så hittade jag det inte igen och blev fundersam 🙂

Sprinta, löpning, joggning, snabb gång, stavgång eller promenad. Det kvittar, du avgör vad som passar dig. Bara du använder dina ben.

Att det står "löpning" i tävlingen gör inget, du ändrar det till t.ex. "Löpning-Kuperat" om det passar dig bättre. Exakt

riktigt roligt! blir det lättare att motivera sig...

Jag är novis på alla funbeat-funktioner men det här ser ut som ett kul sätt att motivera sig på. Får se bara om man lyckas lägga till tävlingen och även senare resultat :-).