Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:06Hmm ... måste fundera lite på saken ... det var ju snabbheten som var problemet och på 5 km måste man ju vara ruskigt snabb ... men å andra sidan behöver man ju inte vara snabb så länge 😉
Hmm ... måste fundera lite på saken ... det var ju snabbheten som var problemet och på 5 km måste man ju vara ruskigt snabb ... men å andra sidan behöver man ju inte vara snabb så länge 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:10Yvonne: Vaddå måste vara ruskigt snabb? Jag är absolut inte ruskigt snabb och jag tänker minsann vara med. Ingen av er andra behöver ju vänta på mig i alla fall. 😀
Jag gillar 5 km bättre än 10 km. På 10 km i maxfart hinner jag känna lukten av döden fler
Yvonne: Vaddå måste vara ruskigt snabb? Jag är absolut inte ruskigt snabb och jag tänker minsann vara med. Ingen av er andra behöver ju vänta på mig i alla fall. 😀
Jag gillar 5 km bättre än 10 km. På 10 km i maxfart hinner jag känna lukten av döden fler
Quote from Magnus Gelang on 7 February 2009, 18:14Kom helt plötsligt på en sak,,,,,,måste man springa i denna tävling? I vinterutmaningen har man ju fått promenera, men det kanske man inte får nu när det bara är 5 km?
Kom helt plötsligt på en sak,,,,,,måste man springa i denna tävling? I vinterutmaningen har man ju fått promenera, men det kanske man inte får nu när det bara är 5 km?
Quote from Lotta Lindström on 7 February 2009, 18:22Saxar från beskrivningen i sommarutmaningsgruppen (vilket lång ord förresten)
"Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!"
Saxar från beskrivningen i sommarutmaningsgruppen (vilket lång ord förresten)
"Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!"
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:23I mina ögon ÄR du ruskigt snabb Fia-Lotta 😉
I mina ögon ÄR du ruskigt snabb Fia-Lotta 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 19:30"Lukten av döden...." huuuu så hemskt Fia-Lotta...
Å så det här med promenad/löpning...?????...Tyckte att det stod löpning där uppe i valören å det där andra långa konstiga ordet känner jag liksom inte till...i min hjärna var det bara två bokstäver....(gi
"Lukten av döden...." huuuu så hemskt Fia-Lotta...
Å så det här med promenad/löpning...?????...Tyckte att det stod löpning där uppe i valören å det där andra långa konstiga ordet känner jag liksom inte till...i min hjärna var det bara två bokstäver....(gi
Quote from Magnus Gelang on 7 February 2009, 19:42Tack Sara,,,,jag tyckte väl att jag hade läst det där nånstans, men så hittade jag det inte igen och blev fundersam 🙂
Tack Sara,,,,jag tyckte väl att jag hade läst det där nånstans, men så hittade jag det inte igen och blev fundersam 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:34Sprinta, löpning, joggning, snabb gång, stavgång eller promenad. Det kvittar, du avgör vad som passar dig. Bara du använder dina ben.
Att det står "löpning" i tävlingen gör inget, du ändrar det till t.ex. "Löpning-Kuperat" om det passar dig bättre. Exakt
Sprinta, löpning, joggning, snabb gång, stavgång eller promenad. Det kvittar, du avgör vad som passar dig. Bara du använder dina ben.
Att det står "löpning" i tävlingen gör inget, du ändrar det till t.ex. "Löpning-Kuperat" om det passar dig bättre. Exakt
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:29riktigt roligt! blir det lättare att motivera sig...
riktigt roligt! blir det lättare att motivera sig...
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:08Jag är novis på alla funbeat-funktioner men det här ser ut som ett kul sätt att motivera sig på. Får se bara om man lyckas lägga till tävlingen och även senare resultat :-).
Jag är novis på alla funbeat-funktioner men det här ser ut som ett kul sätt att motivera sig på. Får se bara om man lyckas lägga till tävlingen och även senare resultat :-).