Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:31...men ska man ändra datumet och ange aktuellt springdatum för när man sprungit???
/undrar en som kan hänga upp sig på detaljer(H)
...men ska man ändra datumet och ange aktuellt springdatum för när man sprungit???
/undrar en som kan hänga upp sig på detaljer(H)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:37Ja, gör så, Christer. Och välkommen till Sommarutmaningen. De här utmaningarna är en jättetrevlig idé. (t+)
Ja, gör så, Christer. Och välkommen till Sommarutmaningen. De här utmaningarna är en jättetrevlig idé. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:47Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till 1:a lördagen, alltså ursprungsdatumet.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Vinterutmaningen..." bland tävlingarna som listas.
Fyll i tid och sträcka.
Spara.
Öppna igen.
Byt datum.
Spara.
Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till 1:a lördagen, alltså ursprungsdatumet.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Vinterutmaningen..." bland tävlingarna som listas.
Fyll i tid och sträcka.
Spara.
Öppna igen.
Byt datum.
Spara.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:48Okay,
...så nu är det bara att hoppas på lite behagligare löpväder och ljusare kvällarOch sommartid på söndag, ÄNTLIGEN!! (H)
Okay,
...så nu är det bara att hoppas på lite behagligare löpväder och ljusare kvällar
Och sommartid på söndag, ÄNTLIGEN!! (H)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:56Okay, Erik.
Jag gör ett försök efter första "tävlingen" och kollar status om resultatet har registrerats så att du kan se det.
Okay, Erik.
Jag gör ett försök efter första "tävlingen" och kollar status om resultatet har registrerats så att du kan se det.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 23:02Välkommen och lycka till!
Välkommen och lycka till!
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:34Nu har jag kört igång.....
Nu har jag kört igång.....
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 10:47Helt självklart ska jag vara med (t+)
Men är det så att de måste va olika platser var gång?
Helt självklart ska jag vara med (t+)
Men är det så att de måste va olika platser var gång?
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 12:49Ny plats varje månad!
Ny plats varje månad!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 12:52Jag har tittat ut platsen för aprilutmaningen för mig. Starten kommer att gå på Södermälarstrand närmast Slussen, sedan går banan längs Södermälarstrand och under Västerbron. Bron ut på Långholmen och en liten sväng där. Sedan tillbaka över den andra bron
Jag har tittat ut platsen för aprilutmaningen för mig. Starten kommer att gå på Södermälarstrand närmast Slussen, sedan går banan längs Södermälarstrand och under Västerbron. Bron ut på Långholmen och en liten sväng där. Sedan tillbaka över den andra bron