Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 15:53Ta halv tiden. Det borde stämma på ena halvan.
Ta halv tiden. Det borde stämma på ena halvan.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:56Nej nu har jag pallrat mig runt femman istället. Fast jag har läst någonstans att _den_ femman är inte fullång, dessutom saknas tydlig markering av var den slutar, springer helt enkelt till starten.
Nej nu har jag pallrat mig runt femman istället. Fast jag har läst någonstans att _den_ femman är inte fullång, dessutom saknas tydlig markering av var den slutar, springer helt enkelt till starten.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 10:25Tjoho! Då var det avklarat! Gick ut med förhoppning om att klara mig runt utan att behöva gå. Jag fick stanna en gång för att knyta ett skosnöre som gått upp och om jag inte gjort det hade jag nog hamnat under 29 minuter. Är väldigt nöjd!
Tjoho! Då var det avklarat! Gick ut med förhoppning om att klara mig runt utan att behöva gå. Jag fick stanna en gång för att knyta ett skosnöre som gått upp och om jag inte gjort det hade jag nog hamnat under 29 minuter. Är väldigt nöjd!
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 15:03Fixat. Trots knä. Men inget bad. Det var för mycket annat att hålla reda på.
Men snälla, kan vi inte ha bad i Augusti och September också? (H:)
(L) (L) (L)
Fixat. Trots knä. Men inget bad. Det var för mycket annat att hålla reda på.
Men snälla, kan vi inte ha bad i Augusti och September också? (H:)
(L) (L) (L)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 16:46Bättre sent än aldrig. Jag sprang för enkelhetens skull samma runda som Våruset, med 2,5 km uppvärmning innan och 2,5 km nedvarvning efteråt. Tog verkligen i av alla krafter men det blev ändå 29 min. :@ Vårruset gick på 26:28 men något sådant verkar vara
Bättre sent än aldrig. Jag sprang för enkelhetens skull samma runda som Våruset, med 2,5 km uppvärmning innan och 2,5 km nedvarvning efteråt. Tog verkligen i av alla krafter men det blev ändå 29 min. :@ Vårruset gick på 26:28 men något sådant verkar vara
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 19:05Jag sprang min sträcka förra lördagen men hoppades kunna göra en till och med bad men mitt knä säger att jag ska vara mkt mera stilla. Därför fick jag ändra min gamla registrering och jag får hålla på innan jag kommer på hur jag ska göra så jag fick en m
Jag sprang min sträcka förra lördagen men hoppades kunna göra en till och med bad men mitt knä säger att jag ska vara mkt mera stilla. Därför fick jag ändra min gamla registrering och jag får hålla på innan jag kommer på hur jag ska göra så jag fick en m
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 19:41@Kerstin
Trist, men jag hoppas att du dyker upp nästa månad i blötta kläder.
@Kerstin
Trist, men jag hoppas att du dyker upp nästa månad i blötta kläder.