Quote from Magnus Gelang on 18 July 2009, 00:33Japp jag har en runda som passerar nära ett bra badställe så jag satsar på att få en droppen nu under juli-utmaningen 🙂
Japp jag har en runda som passerar nära ett bra badställe så jag satsar på att få en droppen nu under juli-utmaningen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 09:45Som sagt var - här ska badas! 😀
Som sagt var - här ska badas! 😀
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 23:23..och nu har jag badat!
Bildbevis finns i min tävlingsberättelse:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=4693940Det här var ju bara SÅ kul! Vilket man även ser på mitt skratt när jag är på väg upp ur vattnet...
..och nu har jag badat!
Bildbevis finns i min tävlingsberättelse:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=4693940
Det här var ju bara SÅ kul! Vilket man även ser på mitt skratt när jag är på väg upp ur vattnet...
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 02:23Vad härligt jessie! Tyvärr har det varken blivit någon löpning för mig överhuvudtaget. Hade ju tänkt att springa i bulgarien men det blev aldrig av. Vi gick en väldans massa men varken tid eller sträcka är uppmätt. På måndag ska jag iaf till farmor och fa
Vad härligt jessie! Tyvärr har det varken blivit någon löpning för mig överhuvudtaget. Hade ju tänkt att springa i bulgarien men det blev aldrig av. Vi gick en väldans massa men varken tid eller sträcka är uppmätt. På måndag ska jag iaf till farmor och fa
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:06Första löparpasset på sju veckor typ. Joggade 2,5 km fram till starten dvs slutet å vändplatsen för en annan utmaning....Tänkte sub7 per km å det funkade nog på hela milen....ömmade liten i foten men det fick gå...31.55 på 5 km och så 1.02.20 på milen. Nu
Första löparpasset på sju veckor typ. Joggade 2,5 km fram till starten dvs slutet å vändplatsen för en annan utmaning....Tänkte sub7 per km å det funkade nog på hela milen....ömmade liten i foten men det fick gå...31.55 på 5 km och så 1.02.20 på milen. Nu
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:09Jasså, inte så mycket löpning på sistone Kjelle, vad har du gjort istället då?
En påbörjad elitsatsning på SLÄGGA kanske, för att slå mina 13.80? 😉
Jasså, inte så mycket löpning på sistone Kjelle, vad har du gjort istället då?
En påbörjad elitsatsning på SLÄGGA kanske, för att slå mina 13.80? 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:11Grattis Kjell. Hopaps att ni (du & foten) mår bra i morgon 😀
Grattis Kjell. Hopaps att ni (du & foten) mår bra i morgon 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:13Gjorde själv sommarutmaningen för juli ikväll. Skulle, med mina mått, göra en försiktig runda efter en längre period med mindre löpträning (men mer golf :D) huvudsakligen p.g.a. vadproblem. Men efter att testat försiktigt några gånger tyckte jag det var d
Gjorde själv sommarutmaningen för juli ikväll. Skulle, med mina mått, göra en försiktig runda efter en längre period med mindre löpträning (men mer golf :D) huvudsakligen p.g.a. vadproblem. Men efter att testat försiktigt några gånger tyckte jag det var d
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:16Djävla skit...!!Där avslöjade du mig allt Markus...å så har jag ju börjat att titta lite på stav oxså...hehehe.....Stående höjd samt stående längd var väl olympiska grenar i Stockholm 1912....där du Magnus kan det bli superjämt...hehehe...
Ska man bli ski
Djävla skit...!!Där avslöjade du mig allt Markus...å så har jag ju börjat att titta lite på stav oxså...hehehe.....Stående höjd samt stående längd var väl olympiska grenar i Stockholm 1912....där du Magnus kan det bli superjämt...hehehe...
Ska man bli ski
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:37Näe, jag vet vad Kjell har ägnat sig åt. Han har tränat löpande hjort för att kunna överträffa Oscar Swahns bedrift.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Oscar_Swahn
Jag tycker man hör alldeles för lite talas om just grenen löpande hjort numera. Finns löpande
Näe, jag vet vad Kjell har ägnat sig åt. Han har tränat löpande hjort för att kunna överträffa Oscar Swahns bedrift.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Oscar_Swahn
Jag tycker man hör alldeles för lite talas om just grenen löpande hjort numera. Finns löpande