Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 20:08Jag har badat! Fast att sitta i en varm heita efteråt kanske inte räknas?
Loppet som sådant var väl vad man kan begära när rehab fortfarande pågår. Men jag sprang på Island 🙂 och får väl en flagga då? Bakkaflöt på norra Island. Bilder finns med min täv
Jag har badat! Fast att sitta i en varm heita efteråt kanske inte räknas?
Loppet som sådant var väl vad man kan begära när rehab fortfarande pågår. Men jag sprang på Island 🙂 och får väl en flagga då? Bakkaflöt på norra Island. Bilder finns med min täv
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 22:52Räknas inte, minst 500 meter till start och mål.
Flaggan kommer.
Räknas inte, minst 500 meter till start och mål.
Flaggan kommer.
Quote from Bjarne Lewin on 24 July 2009, 06:31Så! Nu har jag registrerat mitt sommarutmaningspass med bad. Så nu får jag också en droppe 🙂
Så! Nu har jag registrerat mitt sommarutmaningspass med bad. Så nu får jag också en droppe 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 15:25Apropå droppar. VAR ser man dem?
Apropå droppar. VAR ser man dem?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 15:56Jessie: Dem kommer synas i tabellen för respektive månad. Kollar du tabellen för juli månad så ska du nog hitta några droppar. Kollar du lite längre upp så hittar du mig på en andra plats (i skrivande stund) 😀
Jessie: Dem kommer synas i tabellen för respektive månad. Kollar du tabellen för juli månad så ska du nog hitta några droppar. Kollar du lite längre upp så hittar du mig på en andra plats (i skrivande stund) 😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 12:55Sprang min Sommarutmaning för juli idag. Hittade en runda som jag inte sprungit förut men det blev inget bad.
Sprang min Sommarutmaning för juli idag. Hittade en runda som jag inte sprungit förut men det blev inget bad.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 18:36Nu är jag också klar. Broms, mygg, knott, störtskur, översvämmad väg, sol och bad. Tänk vad man kan hinna med på 5 km och ca 29 minuter. 🙂
Nu är jag också klar. Broms, mygg, knott, störtskur, översvämmad väg, sol och bad. Tänk vad man kan hinna med på 5 km och ca 29 minuter. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:34Då har jag också klarat av min FÖRST och förhoppningsvis inte sista sommarutmaning.
Det gick inget bra idag. Gillar inte värme när jag ska springa.Men en väldigt kul grej detta
Då har jag också klarat av min FÖRST och förhoppningsvis inte sista sommarutmaning.
Det gick inget bra idag. Gillar inte värme när jag ska springa.
Men en väldigt kul grej detta
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:58Imål då.. Helt klart nöjd med farten med tanke på hur jävla backseg månadens runda var..
Imål då.. Helt klart nöjd med farten med tanke på hur jävla backseg månadens runda var..
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 11:40Funderar vilt på hur jag ska få inte det. Har barnen hela dagarna och försöker köra rätt hårt enligt programmet på den tid jag har ... i söndags tänkte jag helt listigt rapportera de första fem kilometrarna på tian jag springer - men så lyckades jag rade
Funderar vilt på hur jag ska få inte det. Har barnen hela dagarna och försöker köra rätt hårt enligt programmet på den tid jag har ... i söndags tänkte jag helt listigt rapportera de första fem kilometrarna på tian jag springer - men så lyckades jag rade