Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:15Susanne A, hur ofta springer du? Kör du efter något program eller bara efter eget huvud?
Susanne A, hur ofta springer du? Kör du efter något program eller bara efter eget huvud?
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:37du ska få ligga i nu, Mia, har jag bestämt 😉
du ska få ligga i nu, Mia, har jag bestämt 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:55Mia; just nu 2-3 gånger i veckan beroende på hur kroppen mår. Nja, inget direkt program, men jag har lagt in lite pass från ett program, så att jag har nått i kalendern och får lite inspiration.
Har för tillfället som mål att springa minst 2 pass i veckan
Mia; just nu 2-3 gånger i veckan beroende på hur kroppen mår. Nja, inget direkt program, men jag har lagt in lite pass från ett program, så att jag har nått i kalendern och får lite inspiration.
Har för tillfället som mål att springa minst 2 pass i veckan
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 03:20Det låter bra Maria. 😀
Det låter bra Maria. 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 03:23Susanne, du blir nog snabbare då vad det lider. Jag kör också 3-4 ggr i veckan och det känns som om jag blir lite snabbare i alla fall.
Kanske lite snabbare i månaden ungefär. Typ 30-40 sek på 5 km kanske på en månad skulle jag tro nu i början. När flåset
Susanne, du blir nog snabbare då vad det lider. Jag kör också 3-4 ggr i veckan och det känns som om jag blir lite snabbare i alla fall.
Kanske lite snabbare i månaden ungefär. Typ 30-40 sek på 5 km kanske på en månad skulle jag tro nu i början. När flåset
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 06:24Lycka till Mia! Det fixar du säkert.
Själv är jag en "slowrunner", ca 6 min / km vid träning och något snabbare när jag får "draghjälp" vid något lopp eller tävling.
Har väldigt svårt att köra intervaller vid löpträningen och testar nu att köra intervalle
Lycka till Mia! Det fixar du säkert.
Själv är jag en "slowrunner", ca 6 min / km vid träning och något snabbare när jag får "draghjälp" vid något lopp eller tävling.
Har väldigt svårt att köra intervaller vid löpträningen och testar nu att köra intervalle
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 22:20Någon som funderar på att bada under utmaningen?
Någon som funderar på att bada under utmaningen?
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 22:29Kommer möjligheten att vara kvar i Augusti också? Har inte hittat nån bra runda som går att kombinera med bad ännu...
Kommer möjligheten att vara kvar i Augusti också? Har inte hittat nån bra runda som går att kombinera med bad ännu...
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 22:35Har hittat badet (Bergtäkt Månkarbo.)...har hittat rundan Vendels Varv - Månkarbo Bergtäkt t/r...Nu gäller det bara att hitta motivationen å sånt dära liksom...höres.:D
Har hittat badet (Bergtäkt Månkarbo.)...har hittat rundan Vendels Varv - Månkarbo Bergtäkt t/r...Nu gäller det bara att hitta motivationen å sånt dära liksom...höres.:D
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 23:21Både Augusti och September
Både Augusti och September