Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 00:22Men Maria då, nu vann du över mig igen. 😉
Typiskt, får nog försöka ta revansh nästa månad istället. 🙂
Men Maria då, nu vann du över mig igen. 😉
Typiskt, får nog försöka ta revansh nästa månad istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 06:31Sorry, Mia (H) ....... jag springer gärna långsammare om det kan göra dig glad *s*
Sorry, Mia (H) ....... jag springer gärna långsammare om det kan göra dig glad *s*
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 13:14Jag blir så frustrerad; gjorde ett pass (med 10*500 m-intervaller) igår för att ha som reserv om jag inte får till en "vanlig" 5-kmrunda innan den 31:e. Hade mätt upp en 500 meters lättsprungen sträcka i spåret. Inledde de första 2,5 km med att springa så
Jag blir så frustrerad; gjorde ett pass (med 10*500 m-intervaller) igår för att ha som reserv om jag inte får till en "vanlig" 5-kmrunda innan den 31:e. Hade mätt upp en 500 meters lättsprungen sträcka i spåret. Inledde de första 2,5 km med att springa så
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 13:19Susanne,
Vad gäller Sommarutmaningen för mig så är njutningen att springa i nya terrängspår prio 1 och PB en bonus...Kom igen! Det finns ju gott om dagar kvar för en ny tid... + dopp 😉
Susanne,
Vad gäller Sommarutmaningen för mig så är njutningen att springa i nya terrängspår prio 1 och PB en bonus...
Kom igen! Det finns ju gott om dagar kvar för en ny tid... + dopp 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 13:55@Susanne
Ta ett bad och njut av en ny miljö, så du kan ladda batterierna. Du kanske kan slår ditt PB dagen efter på din vanliga runda.
@Susanne
Ta ett bad och njut av en ny miljö, så du kan ladda batterierna. Du kanske kan slår ditt PB dagen efter på din vanliga runda.
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 16:06Hmm.. Susanne är snubblande nära mitt PB och kallar det för en skittid. Borde jag bli förnärmad månne? 😉
Hmm.. Susanne är snubblande nära mitt PB och kallar det för en skittid. Borde jag bli förnärmad månne? 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 16:35Näe Jessie, du borde gå ut och träna backträning 😉
Näe Jessie, du borde gå ut och träna backträning 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 16:57Hörredu Leif. Det VAR backigt på riktigt faktiskt, kan jag säga nu när jag har kontrollerat saker och ting. Men samtidigt måste man nog inse sina begränsningar med? Eller var det skadebenägen jag skulle bli när jag blev stor? *hmmmm*
Hörredu Leif. Det VAR backigt på riktigt faktiskt, kan jag säga nu när jag har kontrollerat saker och ting. Men samtidigt måste man nog inse sina begränsningar med? Eller var det skadebenägen jag skulle bli när jag blev stor? *hmmmm*
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 17:18Klart du inte ska bli förnärmad Jessie, en dålig tid för nån är ju topptid för en annan. Jag tycker att alla ska få säga som de tycker. Även de som tycker att deras 24 min på 5 km är kasst ska få säga det. Bara för att jag skulle bli eld och lågor över en
Klart du inte ska bli förnärmad Jessie, en dålig tid för nån är ju topptid för en annan. Jag tycker att alla ska få säga som de tycker. Även de som tycker att deras 24 min på 5 km är kasst ska få säga det. Bara för att jag skulle bli eld och lågor över en
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 20:06Nej, du ska absolut inte bli förnärmad Jessie! Du är nybörjare, det är inte jag! (men i all ödmjukhet ber jag om ursäkt...). Det är besvikelsen i mig som talar; jag ser er som är helt nya fixa suveräna tider, och själv får jag inte till det! Eftersom jag
Nej, du ska absolut inte bli förnärmad Jessie! Du är nybörjare, det är inte jag! (men i all ödmjukhet ber jag om ursäkt...). Det är besvikelsen i mig som talar; jag ser er som är helt nya fixa suveräna tider, och själv får jag inte till det! Eftersom jag