Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...för att få bra tid kan man väl passa på att köra batfotaträning iförd endast ett par Speedos? 😉 Så slipper man ombytet menar jag.

---> AT: Men är inte femtioTUSEN meter ganska långt hur man än ser på saken? 😉

Under ett löppass på 50.000 m så kan det vara skönt med ett svalkande bad halvvägs. Fast jag skulle hålla mig där jag bottnar. (H)

gaaaah, jag _har_ fått solsting (H)

Underbar idé! Jag har hittat bästa sträckan också: http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=177665
Gäller bara att ta sig upp innan solen så man slipper människor och hetta. Längtar redan! 😀

Jaha....nu har flugorna kommit oxså....ja då är det sommar verkligen...Å hur raskt som jag ändå försökte gå så satte sig 8 till elva stycken just på mina öron...Förklara det ni som kan. Ja jag gick i ganska så bra tempo mina fem kilometer på en ny bana...

Cathrin! Sådana löprundor är fusk tycker jag, speciellt när bad är inkluderat också!;) Ha det så gött på din runda på stranden!(H)

//DJ

Kjell: Det där med flugorna, kan det hänga ihop med dina teorier om att inte duscha för mycket som du pratade om i nån annan tråd?

Kjell, Flugornas Herre!

Haha...ja där är det i alla fall inget fel på minnet Christer....men jag tror att jag ska köra en liten "raggar-dusch" nästa gång jag går....dvs lite lukta gott i spray-förpackning runt alla valörerna...Sen när jag väl börjar kuta igen så gör ju fartvinde

Hej hopp, gick ut stenhårt och inledde månaden med en Sommarutmaning.
Helt okej prestation med tanke på de senaste månadernas löpförbud (med endast ett fåtal sporadiska fartlekpass)
Ett särskilt tack till dagens "hare", som gjorde att planerade lagom-4,