Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:10Men Frida, man fick ju inte bada som avslutning - man var tvungen att springa minst 500 m av sträckan efter badet...
Så nån droppe får du nog inte men din tid blir ju svårslagen!!!
Men Frida, man fick ju inte bada som avslutning - man var tvungen att springa minst 500 m av sträckan efter badet...
Så nån droppe får du nog inte men din tid blir ju svårslagen!!!
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:27Frida, din tid ska jag slå på sommarutmaningen. Med eller utan hare. Fast utan bandage kring foten, så du får ge dig till tåls några dagar.
Frida, din tid ska jag slå på sommarutmaningen. Med eller utan hare. Fast utan bandage kring foten, så du får ge dig till tåls några dagar.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:59Jag ska vara med,ofrivilligt uppehåll nu bara,tyvärr! så väldigt roligt med den här formen av träning/tävling bra för motivationen.
längtar ut nu, får hålla mig nån vecka till
kör hårt allihopa jag ska jaga er sen speciellt dig Kjelle Å
Jag ska vara med,ofrivilligt uppehåll nu bara,tyvärr! så väldigt roligt med den här formen av träning/tävling bra för motivationen.
längtar ut nu, får hålla mig nån vecka till
kör hårt allihopa jag ska jaga er sen speciellt dig Kjelle Å
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 10:41:´( jag inser också att mina vanliga obligatoriska efter-tränings-bad inte kommer resultera i nån blå droppe, nu när jag läser ordentligt, tänkte att det räckte med att uppfylla ett enda litet krav på bad-listan (min runda heter "Badrundan"!) men det had
:´( jag inser också att mina vanliga obligatoriska efter-tränings-bad inte kommer resultera i nån blå droppe, nu när jag läser ordentligt, tänkte att det räckte med att uppfylla ett enda litet krav på bad-listan (min runda heter "Badrundan"!) men det had
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 10:46Yepp, jag såg rundan här eftersom du hade GPS. Jodå, där värmer man upp innan man ger sig i kast med de blå banorna.
Yepp, jag såg rundan här eftersom du hade GPS. Jodå, där värmer man upp innan man ger sig i kast med de blå banorna.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 15:11Idag ska jag göra mitt försök, fast utan bad. Det finns bara en slemmig göl/damm full med sköldpaddor (vissa är s.k snapping turtles) så där vill jag inte ens doppa lilltån. Dessutom är det stor risk att bli av med tån om man doppar den.
Kanske att jag g
Idag ska jag göra mitt försök, fast utan bad. Det finns bara en slemmig göl/damm full med sköldpaddor (vissa är s.k snapping turtles) så där vill jag inte ens doppa lilltån. Dessutom är det stor risk att bli av med tån om man doppar den.
Kanske att jag g
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 17:36Ok, jag är klar med mitt försök.
Det blev ingen bra tid, men det får duga.
Jag sprang 6 varv runt min lilla park och sen 1/4 varv till för att få ihop 5 km.
Första varvet (800 m) sprang jag på 4 min, nästa på 4:30 och nästa på 5 min, sen gick det bara lå
Ok, jag är klar med mitt försök.
Det blev ingen bra tid, men det får duga.
Jag sprang 6 varv runt min lilla park och sen 1/4 varv till för att få ihop 5 km.
Första varvet (800 m) sprang jag på 4 min, nästa på 4:30 och nästa på 5 min, sen gick det bara lå
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 00:06Missade förra månadens sommarutmaning, så tänkte jag skulle få den avklarad medan man kom ihåg denna månads. Det blev tyvärr som en slags aktiv vila. Tog mig in runt 21:40.
Missade förra månadens sommarutmaning, så tänkte jag skulle få den avklarad medan man kom ihåg denna månads. Det blev tyvärr som en slags aktiv vila. Tog mig in runt 21:40.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 16:53inget PB (inget bad och inget utland) men jag ville ha det gjort och det blev en skön tur.
inget PB (inget bad och inget utland) men jag ville ha det gjort och det blev en skön tur.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 19:18Tack Erik, då var det gjort.
Tack Erik, då var det gjort.