Quote from Guest on 1 June 2009, 21:23Sommarutmaningen Juni
Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En ½mil klarar alla! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Sommarutmaningen Juni
Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En ½mil klarar alla! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:33Vem kommer först imål?
Vem kommer först imål?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:39Synd för mig att man inte får använda tävlings tid. Sprang blodomloppet på personlig rekord tid idag! 😀 Hade kunnat vara både först och slagit eget rekord 😉
Synd för mig att man inte får använda tävlings tid. Sprang blodomloppet på personlig rekord tid idag! 😀 Hade kunnat vara både först och slagit eget rekord 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:08I Göteborg var 5 km endast 4,7 km i verkligheten.
I Göteborg var 5 km endast 4,7 km i verkligheten.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 12:31ännu mer taggad denna månad ska träna bra.!!
Jag ska under 35..... Första delmålet
ännu mer taggad denna månad ska träna bra.!!
Jag ska under 35..... Första delmålet
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 13:13Bah, hade planerat att vara först med denna idag. Trotsade regnet och blåsten och kände mig jämrans duktig, ända tills jag sprang vilse... velade fram och tillbaka och har till slut ingen aning om hur långt eller fort jag sprang.
Okej nu vet jag i alla f
Bah, hade planerat att vara först med denna idag. Trotsade regnet och blåsten och kände mig jämrans duktig, ända tills jag sprang vilse... velade fram och tillbaka och har till slut ingen aning om hur långt eller fort jag sprang.
Okej nu vet jag i alla f
Quote from Bjarne Lewin on 4 June 2009, 14:09Grattis Robban (t+)
Och nu peppar du ju mig, nu måste jag ju också under 35 🙂 Fast det hade jag ju tänkt i alla fall... När jag springer fort brukar jag ju springa under 7 min/km 🙂
Var det bara att jag sprang fel dag.. Spänningen tätnar (fast kansk
Grattis Robban (t+)
Och nu peppar du ju mig, nu måste jag ju också under 35 🙂 Fast det hade jag ju tänkt i alla fall... När jag springer fort brukar jag ju springa under 7 min/km 🙂
Var det bara att jag sprang fel dag.. Spänningen tätnar (fast kansk
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:47I Borlänge var sträckan faktiskt uppmätt till exakt 5K.
Jag hade också kunnat regga mitt lopp som PB, men å andra sidan hade det varit det hur långsamt det än hade gått eftersom det var första gången i mitt liv som jag sprang (joggade) 5 km i sträck utan
I Borlänge var sträckan faktiskt uppmätt till exakt 5K.
Jag hade också kunnat regga mitt lopp som PB, men å andra sidan hade det varit det hur långsamt det än hade gått eftersom det var första gången i mitt liv som jag sprang (joggade) 5 km i sträck utan
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:01Robban och Evely, här är en till som siktar på under 35 min i Juni! 🙂
Men det ska gå; har bara ca. halvminuten att kapa, och slår jag bara en liten blick på klockan någon gång i slutet av rundan (vilket jag vanligtvis inte gör) borde jag kunna fixa det!
Robban och Evely, här är en till som siktar på under 35 min i Juni! 🙂
Men det ska gå; har bara ca. halvminuten att kapa, och slår jag bara en liten blick på klockan någon gång i slutet av rundan (vilket jag vanligtvis inte gör) borde jag kunna fixa det!
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:06Det här kanske vore nåt för mig. Jag är ju nybörjare när det kommer till löpning och har ännu inte sprungit 5 km i ett sträck. Jag har 2 träningspass kvar på mitt 12-veckors nybörjarprogram sedan är det dags för att köra en 5 km runda.
Jag bor i USA, får
Det här kanske vore nåt för mig. Jag är ju nybörjare när det kommer till löpning och har ännu inte sprungit 5 km i ett sträck. Jag har 2 träningspass kvar på mitt 12-veckors nybörjarprogram sedan är det dags för att köra en 5 km runda.
Jag bor i USA, får