Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

31 stycken i mål och snart är det ny månad.

Pga flytt så hinner jag nog inte leta reda på en ny runda. Så jag får avstå juni-passet.

Nu har jag varit ute. Riktigt nöjd med tiden. Var en härlig kväll där temperaturen hade hunnit börja sjunka något.

Wow! Grym tid Petra!!!

knäckande bra tid - grattis! 🙂

Nu är det gjort i juni. Mitt lopp gick längs Säveån.Gjorde ett märke i gruset mittemot hemköp.Sprang/joggade 2,5 km mot Kviberg, vände sedan tillbaka. Det var varmt även kl 20.

Nu vill jag inte vara glädjedödare, men det ska väl vara 5 unika km, inte 2 x 2,5 km?

Tror det är OK med vändbana, men inte att köra i samma område 2 ggr. Var inte syftet att söka upp nya platser att springa på?

Tror att Erik tidigare sa att det inte var ok att ta 2,5*2 (alltså 2 varv) eller 2,5 och tillbaka, men jag tror att han har ändrat det i senare svar.

REDIGERAR MITT EGET SVAR: Glöm det jag skrivit här, jag har läst tillbaka och tror att jag missförstått

Nu är det väl lika bra att låte den gode Erik svara, men var det inte någon som frågade om Blodomloppet i Göteborg (2,5 x2) och svaret blev att det var Ok, men inte själva tävlingen utan på egen hand.