Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 16:23Både vändbanor och 2 varv i samma slinga (eller för den delen 4 varv i en 1250m-slinga) är OK.
Man får bara inte springa på samma ställe nästa månad igen!
Både vändbanor och 2 varv i samma slinga (eller för den delen 4 varv i en 1250m-slinga) är OK.
Man får bara inte springa på samma ställe nästa månad igen!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 17:21Både vändbanor och 2 varv i samma slinga (eller för den delen 4 varv i en 1250m-slinga) är OK.
Man får bara inte springa på samma område nästa månad igen!
Både vändbanor och 2 varv i samma slinga (eller för den delen 4 varv i en 1250m-slinga) är OK.
Man får bara inte springa på samma område nästa månad igen!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 17:33Tack för gratulationerna ovan. Riktigt nöjd själv.
Tack för gratulationerna ovan. Riktigt nöjd själv.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:00Då var man imål då! (H:)
Då var man imål då! (H:)
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:06Ok, då har vi det klarlagt! 🙂
skönt att ha som nödlösning om man inte får till en 5 km-are
Ok, då har vi det klarlagt! 🙂
skönt att ha som nödlösning om man inte får till en 5 km-are
Quote from Catharina Brattlin on 29 June 2009, 19:15Jag HATAR att vara ute i sista sekunden, och hade tänkt köra min utmaning på Gotland förra veckan. Men så blev jag sjuk där, och kunde inte göra annat än att tycka synd om mig själv.
Så imorgon är det sista chansen, vilket inte bådar för något PB precis.
Jag HATAR att vara ute i sista sekunden, och hade tänkt köra min utmaning på Gotland förra veckan. Men så blev jag sjuk där, och kunde inte göra annat än att tycka synd om mig själv.
Så imorgon är det sista chansen, vilket inte bådar för något PB precis.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:20Samma här. Jag lever tydligen efter devisen "varför göra något idag som går att skjuta upp till morgondagen".
Nåväl, i morgon får det bli av. Tur att man får springa flera varv för jag tänkte köra upp och ned för Hammarbybacken tills klockan stannar på 5
Samma här. Jag lever tydligen efter devisen "varför göra något idag som går att skjuta upp till morgondagen".
Nåväl, i morgon får det bli av. Tur att man får springa flera varv för jag tänkte köra upp och ned för Hammarbybacken tills klockan stannar på 5
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:23@Micke
Höjdkurva hade varit skoj.
@Micke
Höjdkurva hade varit skoj.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:26Ja, höjd- och pulskurva kommer med förstås.
Ja, höjd- och pulskurva kommer med förstås.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:35ÄNTLIGEN! Har jag kommit i mål... Men shit vad kämpigt det var, har bara sprungit en enda gång, en lugnt runda senaste veckorna. Tur man har denna utmaning så man är nödgad till att springa 😀
Sluttiden 31:54 får jag väl va ganska nöjd med beroende på m
ÄNTLIGEN! Har jag kommit i mål... Men shit vad kämpigt det var, har bara sprungit en enda gång, en lugnt runda senaste veckorna. Tur man har denna utmaning så man är nödgad till att springa 😀
Sluttiden 31:54 får jag väl va ganska nöjd med beroende på m