Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det gäller att springa medans det är svalt tänkte jag... och sprang direkt efter mitt nattskift! 🙂

Eftersom jag hade som målsättning att få en tid under 40 minuter så är jag helt nöjd med mina 38! (t+) Har ju faktiskt aldrig sprungit hela min hemmaslin

Jessie: så är det för mig också, 3:e är alltid värst och jag är mördande trött, sen går det bättre igen.

Det är bergis någon mental spärr där - typ, "så här långt kan jag inte springa, jag behöver gååå en bit nu". Eller något annat lika dumt. (t-)

Blev ingen ny runda denna månad eftersom jag prioriterade att få ut en av grabbarna på lite löpträning. Så vi tog en tur i Rocklunda. Ska försöka komma igen i juli.

Vackert Miche. Imponerande utveckling, man blir taggad till tusen men en förkylningsbacill sätter stop för större ansträngning för min del i Juni. Återkommer i Juli istället.

Kära Ina, Du fick behålla Din tjusiga plats i ligan. 🙂

Det fanns inte tillstymmelse till ork att persa på den rundan jag hade tänkt mig idag. Pulsen rusade iväg i stort sett direkt, vilket tyder på att förkylningen ff härjar i min kropp.

Dock fick jag

I mål med bara en stund kvar av juni... Tvungen att vänta på lite svalare temperatur liksom! Nog för att jag gillar solen men inte att springa i.

(sprang egentligen 8 km men jag vet inte hur jag ska regga det för att det ska framgå att det är sommarutman

Helena: Regga 5 km på sommarutmaningen (om den ligger i din kalender så behöver du ju bara klicka i att den blev av) och sen reggar du 3 km till löpning separat.

Japp, då var det avklarat. Tre bestigningar av Hammarbybacken, inklusive bad i snuskdammen i överestämmelse med reglerna för "Vattendroppen". Totaltiden för hela extremövningen blev 47:35. Kolla in bilder och puls/höjd-kurvor här:http://www.funbeat.se/tra

Eller regga den som sommarutmaningen med hela de 8 km du sprang och så messar du Erik den tiden som gällde för de 5 km du vill använda till utmaningen, t.ex de första 5 eller så.