Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:31Men Micke,,,vattendroppen börjar ju inte gälla förrän imorgon 😉
Men Micke,,,vattendroppen börjar ju inte gälla förrän imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:36Nä, "från och med juni" står det i Vattendroppens diskussion. Det hoppas jag verkligen gäller. Annars har jag riskerat hälsan i onödan.
Nä, "från och med juni" står det i Vattendroppens diskussion. Det hoppas jag verkligen gäller. Annars har jag riskerat hälsan i onödan.
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:36Nej glöm,.,,,såg nu att den hade börjat gälla från juni,,,trodde det var en juli-specialare 😀
Nej glöm,.,,,såg nu att den hade börjat gälla från juni,,,trodde det var en juli-specialare 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:36Jessie: Jo det är så jag har gjort. Fast passet är egentligen 8 km med negativ split, det är därför jag funderar. Äsch det får bli som det blir 🙂
Jessie: Jo det är så jag har gjort. Fast passet är egentligen 8 km med negativ split, det är därför jag funderar. Äsch det får bli som det blir 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:37Bullen: Så kan man ju också göra förstås.
Bullen: Så kan man ju också göra förstås.
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:39Vad är "negativ split"?
Vad är "negativ split"?
Quote from Catharina Brattlin on 30 June 2009, 23:41När den andra halvan går snabbare än den första. 🙂
När den andra halvan går snabbare än den första. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:42Negativ split = sista halvan snabbare än den första. Helena, då kan du väl be att få räkna bort första 3 kilometrarna som uppvärmning.
Edit: Sylvias tangentbordsfingrar var visst snabbare än mina.
Negativ split = sista halvan snabbare än den första. Helena, då kan du väl be att få räkna bort första 3 kilometrarna som uppvärmning.
Edit: Sylvias tangentbordsfingrar var visst snabbare än mina.
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:42Aha ok,,,,då anmäler man de sista 5 km då 😀
Aha ok,,,,då anmäler man de sista 5 km då 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:46Nu har jag lyckats regga ordentligt tror jag. Mina 5 km tog hursomhelst 29:09, lite långsammare än i maj men det var ju lite väl varmt också.
Nu har jag lyckats regga ordentligt tror jag. Mina 5 km tog hursomhelst 29:09, lite långsammare än i maj men det var ju lite väl varmt också.