Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sprang efter jobbet idag. 28C... Phuuu. Jag var lätt törstig när jag var klar. Det är helt klart jobbigare att springa i solen när temperaturen når dessa höjder. Man bara längtar till dess att man springer in i en skugga på vägen. Men det var gött! (H

Sylvia: det gör inget.. *tycker jag har en hyfsad damplacering denna månad och det får gärna förbli så* 🙂

Edit: Tillägg: Vad synd om dig att bli sjuk på Gotland! Hoppas det inte var alltför allvarligt!

Tack Ina! Det är verkligen härligt att få slakta sitt gamla PB 🙂

Ina, Du kommer med allra högsta sannolikhet att få behålla den tror jag. Men jag ska göra vad jag kan. 😉

Nejdå, en abnorm fökylning bara, som däckade mig totalt i två dagar. Misstänker att det är den förkylningen som jag har lyckats skrämma bort x antal

Oj, härlig inställning Linda! Jag skall försöka göra något liknande själv nästa månad. Grattis!

Annars sitter jag och undrar vart alla som låg före mig förra månaden har försvunnit. Kanske väntar de till sista dagen, vem vet.

oj, ja GRATTIS Linda - du o Petra gör tider som en annan bara kan drömma om (#)

Synd att man inte får använda samma bana igen,sprang nämligen samma bana som jag gjorde i maj,idag på nytt pers 19,34 (i maj blev det en bit över 22 min.)

Man har alltså inte tränat och tävlat i onödan,det går framåt, å det är ju kul.

Imponerad

Kanon-bra regel Erik....hehehe...
Håller just nu på att stretcha å massera fossingen för en femma rask promenad....få se hur det går å framför allt hur jag kommer in i tävlingen....höres i morgon em.

Lycka till Kjell!

För egen del blev det lite ostrukturerat men jag lyckades få ihop en 5-kilometersbana med inslag av mest gång och lite jogging. Ett dopp i sjön efteråt satt inte fel och då kunde jag jogga hem också, utanför tävling.