Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Micke, Oh ser kanon ut. Jag skulle också vilja köra lite löpning i hammarbybacken. ser inte lika brant ut som Flottsbro och bättre spår där.. Som det är nu kör jag på gräs.. och det är ju fruktansvärt sugande i benen 🙂

Linda, Hammarbybacken är grymt brant om man springer under ankarliften. Jag valde dock att köra samma runda som i Rogers Bergstävning. Den går uppför långa svängda familjebacken ("Trysil") som är lite mänskligare och har grus som underlag. Nedförslöpet på

Ja det blev en "gångare" i skapligt tempo på ny 2,5 km bit fram och åter. Foten var väl inte så dör medgörlig men ändå bättre än tidigare. 40,47 i ren "gångar-stil" sista kilometern....hehe..Orkade i värmen inte med att regga utan körde en notis till Erik

Micke, jag har aldrig riktigt förstått vart i hammarbybacken man ska springa. Har åkt skidor där en gång men det säger ju inget..

Linda, utgå från bilparkeringen (den till vänster) och spring upp för backens vänstra sida. Sedan kan man springa tvärs över toppen och ned utmed baksidan. Ett helt sådant varv är ca 1800 m.

Nej dns här , hanns inte med före semesterfixandet, och nere på Betet har jag inte uppmätta sträckor och ingen dator så inte en chans att rapportera något.
Får se om jag lyckas klämma in en femma den här månaden - träningsprogrammet kommer i vägen!