Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:08Oj, en annan fråga också, får man springa flera varv på en slinga eller måste det vara en lång slinga som är 5 km?
Oj, en annan fråga också, får man springa flera varv på en slinga eller måste det vara en lång slinga som är 5 km?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:11som jag förstått det:
- nej, du får inte springa i samma område ens om du inte springer exakt samma gata...
- ja, du får springa flera varv på samma slinga
- nej, du får inte använda andra lopp
som jag förstått det:
- nej, du får inte springa i samma område ens om du inte springer exakt samma gata...
- ja, du får springa flera varv på samma slinga
- nej, du får inte använda andra lopp
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:13Tack då vet jag. Ska ge mig på det här tror jag. Låter ju riktigt kul som sagt. 🙂
Tack då vet jag. Ska ge mig på det här tror jag. Låter ju riktigt kul som sagt. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:15Det stämmer som -AT- skrev.
Det stämmer som -AT- skrev.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 11:11Den här rundan får nog vänta några dagar efter Tjejvättern 😉
Annars tror jag det blir hemma-femman i Vidingsjö.
Den här rundan får nog vänta några dagar efter Tjejvättern 😉
Annars tror jag det blir hemma-femman i Vidingsjö.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 12:09Jag satsar på att vara med (3:e gången gillt), mitt knä kan ju inte göra ont HUR länge som helst!? 🙁 Vågar inte riktigt lägga in det i kalendern än.
Jag satsar på att vara med (3:e gången gillt), mitt knä kan ju inte göra ont HUR länge som helst!? 🙁 Vågar inte riktigt lägga in det i kalendern än.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 13:57Om man har en sträcka som man brukar gå, men aldrig har sprungit då... Kan man få välja den som första sommarutmaningssträcka?
Eller.. om man kollat en sträcka genom att först promenera den, får man springa den då?
Om man har en sträcka som man brukar gå, men aldrig har sprungit då... Kan man få välja den som första sommarutmaningssträcka?
Eller.. om man kollat en sträcka genom att först promenera den, får man springa den då?
Quote from Magnus Gelang on 18 June 2009, 14:23Så länge sträckan inte är använd i en tidigare sommarutmaning så är den ok att använda om jag fattat rätt 🙂
Och såklart att den inte använts samband med annan tävling.
Så länge sträckan inte är använd i en tidigare sommarutmaning så är den ok att använda om jag fattat rätt 🙂
Och såklart att den inte använts samband med annan tävling.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 14:59Som Bullen skrev. Endast tidigare sommarutmaningar som hindrar eller att det är i en tävling.
Som Bullen skrev. Endast tidigare sommarutmaningar som hindrar eller att det är i en tävling.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 15:09Kanon! Då ska jag knäcka min hemma-slinga första månaden! (t+)
Kanon! Då ska jag knäcka min hemma-slinga första månaden! (t+)