Quote from Guest on 7 February 2009, 19:27Sommarutmaningen Maj
Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En ½mil klarar alla! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Sommarutmaningen Maj
Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!
Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En ½mil klarar alla! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 19:37Kanonkul grej det här som jag direkt anmälde mig till...ehhh men inte ännu till gruppen om det nu finns någon sådan. Undrar liksom ändå varför avbrott till maj??? Fast inte stör det mig...uppehåll kan vara skitabra typ i valören.//Kjell.
Kanonkul grej det här som jag direkt anmälde mig till...ehhh men inte ännu till gruppen om det nu finns någon sådan. Undrar liksom ändå varför avbrott till maj??? Fast inte stör det mig...uppehåll kan vara skitabra typ i valören.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 19:38Kjell, det finns en Sommarutmaningen April också.
Kjell, det finns en Sommarutmaningen April också.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:01Hakar på såklart, men inte precis den dagen för det är dagen efter Stockholm marathon. Då lär jag inte vara så duktig på att springa.... 😀
Hakar på såklart, men inte precis den dagen för det är dagen efter Stockholm marathon. Då lär jag inte vara så duktig på att springa.... 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:37Tävlingsdagen är sista maj, men du får springa tidigare i månaden.
Tävlingsdagen är sista maj, men du får springa tidigare i månaden.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 21:55Kan vi inte ta fem valfria km från Stockholm maraton till maj-utmaningen 😉
Kan vi inte ta fem valfria km från Stockholm maraton till maj-utmaningen 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 22:21Okidoki...nu hajar jag valören. Å så vill jag naturligtvis vara med i april-utmaningen oxså. Tycker att det är shyrre allt som får oss att kuta/jogga/löpa/träna tillsammans ...fast på olika orter...Bra att bli påminnd om saker oxså eftersom jag inte bara
Okidoki...nu hajar jag valören. Å så vill jag naturligtvis vara med i april-utmaningen oxså. Tycker att det är shyrre allt som får oss att kuta/jogga/löpa/träna tillsammans ...fast på olika orter...Bra att bli påminnd om saker oxså eftersom jag inte bara
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:06Nu kan man springa denna utmaning.
Nu kan man springa denna utmaning.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:08På måndag, Lars - vårruset i Malmö 🙂
På måndag, Lars - vårruset i Malmö 🙂
Quote from Olof Robertson on 1 May 2009, 13:15Smart Maria! Då tar jag min på tisdag - Vårruset Halmstad 🙂
Smart Maria! Då tar jag min på tisdag - Vårruset Halmstad 🙂