Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:30Inte för att vara en partypooper, men på gruppens startsida står:
"Ej i samband med annan tävling. Du skall frivilligt söka upp nya ställen att tävla på."
Annars hade det lätt blivit 28:e för mig, Blodomloppet i Linköping!
Inte för att vara en partypooper, men på gruppens startsida står:
"Ej i samband med annan tävling. Du skall frivilligt söka upp nya ställen att tävla på."
Annars hade det lätt blivit 28:e för mig, Blodomloppet i Linköping!
Quote from Olof Robertson on 1 May 2009, 13:38Ah! Synd. Men jag har själv sökt upp Vårruset 😉 Jaja, får väl se när jag får in en annan gång då, maj är ju långt. Får bli i slutet istället.
Ah! Synd. Men jag har själv sökt upp Vårruset 😉 Jaja, får väl se när jag får in en annan gång då, maj är ju långt. Får bli i slutet istället.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:32Blodomloppet ja, fast om man springer milen då? Början slutet eller i mitten ? 😉
Blodomloppet ja, fast om man springer milen då? Början slutet eller i mitten ? 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:01Tänkte köra detta lopp ganska tidigt i månaden så är det gjort, istället för att vänta till sista stund och då inse att det inte blir något alls - så man får plocka fram ett halvsnabbt distanspass för några veckor sen för att ens komma med i Sommarutmanin
Tänkte köra detta lopp ganska tidigt i månaden så är det gjort, istället för att vänta till sista stund och då inse att det inte blir något alls - så man får plocka fram ett halvsnabbt distanspass för några veckor sen för att ens komma med i Sommarutmanin
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:19Tur att månaden är lång.... Har haft ont från och till i underbenet ett tag, men det har alltid gett med sig med lite massage och liniment. Men mina två Aprilutmaningsförsök (det första visade sig för kort, det andra lagom) blev nog spiken i kistan! Sen i
Tur att månaden är lång.... Har haft ont från och till i underbenet ett tag, men det har alltid gett med sig med lite massage och liniment. Men mina två Aprilutmaningsförsök (det första visade sig för kort, det andra lagom) blev nog spiken i kistan! Sen i
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 16:31ahaaaaa.....men det är nästan bättre...... man vill ju inte fläska på med PB redan andra omgången 😉
Vi smyger oss upp mot toppen, Jenny 😀
(jag har inte kollat var du ligger i tabellen, kanske är du redan där.....men i så fall smyger jag på dig, haha)
ahaaaaa.....men det är nästan bättre...... man vill ju inte fläska på med PB redan andra omgången 😉
Vi smyger oss upp mot toppen, Jenny 😀
(jag har inte kollat var du ligger i tabellen, kanske är du redan där.....men i så fall smyger jag på dig, haha)
Quote from Olof Robertson on 2 May 2009, 10:25Rätt Maria 🙂 Nja hahha jag är inte i toppen direkt. Så jag smyger med uppåt! 😀
Rätt Maria 🙂 Nja hahha jag är inte i toppen direkt. Så jag smyger med uppåt! 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:30Done! (t+)
Jag är glad att jag tog rundan idag så att jag vet hur mycket kläder jag ska ta på mig på mil-tävlingen imorgon!
Done! (t+)
Jag är glad att jag tog rundan idag så att jag vet hur mycket kläder jag ska ta på mig på mil-tävlingen imorgon!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 06:2620 stycken är redan klara och sitter i solen å väntar på resten av deltagarna.
20 stycken är redan klara och sitter i solen å väntar på resten av deltagarna.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:41Okej nu kommer en nybörjarfråga: Denna tävling ligger ju på 31/5, men jag sprang den idag. Om jag matar in dagens datum när jag registrerar resultatet i kalendern så föreslår den andra (dagens) träningar. Hur är det meningen att jag ska fylla i detta, så
Okej nu kommer en nybörjarfråga: Denna tävling ligger ju på 31/5, men jag sprang den idag. Om jag matar in dagens datum när jag registrerar resultatet i kalendern så föreslår den andra (dagens) träningar. Hur är det meningen att jag ska fylla i detta, så