Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 18:38Det blev en försiktig test av vaderna (haft bekymmer efter en överansträngning för tre veckor sedan) med en prpomenad i kuperade förhållanden och det kändes faktiskt ingenting. Dags att försiktigt testa lätt löpning i kortare sträckor igen. Vore skönt att
Det blev en försiktig test av vaderna (haft bekymmer efter en överansträngning för tre veckor sedan) med en prpomenad i kuperade förhållanden och det kändes faktiskt ingenting. Dags att försiktigt testa lätt löpning i kortare sträckor igen. Vore skönt att
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 22:43Slog mitt PB med över 3 minuter så jag kan inte va annat än nöjd, hade gärna kommit under 35 min, men tar det nästa månad!!
Innan sommarn e slut SKA jag under 30...... 🙂
Slog mitt PB med över 3 minuter så jag kan inte va annat än nöjd, hade gärna kommit under 35 min, men tar det nästa månad!!
Innan sommarn e slut SKA jag under 30...... 🙂
Quote from Jan Lundquist on 26 May 2009, 07:34Jag sprang min utmaning in söndags men jag ser inte att mitt lopp är med bland tävlingsberättelserna. har jag gjort något fel? Jag reggade passet på söndag 31/5 är det därför?
Jag sprang min utmaning in söndags men jag ser inte att mitt lopp är med bland tävlingsberättelserna. har jag gjort något fel? Jag reggade passet på söndag 31/5 är det därför?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 08:47Antagligen för att så länge det datum du reggat det på inte har hänt än så ses det som planerad träning och inte genomförd.
Antagligen för att så länge det datum du reggat det på inte har hänt än så ses det som planerad träning och inte genomförd.
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 10:27Robban; du "slog" _mig_ med 3 sek iaf! 😉
I Juni kommer vi under 35! (t+)
Robban; du "slog" _mig_ med 3 sek iaf! 😉
I Juni kommer vi under 35! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 14:38Ja för tusan susann!! klart vi gör (t+)
Jag såg det att det skillde 3 sekunder,ganska jämnt skulle jag säga;)
bara träna på, har som mål att komma under 30 innan sommaren e slut,(lååång sommar på Gotland) 🙂
Ja för tusan susann!! klart vi gör (t+)
Jag såg det att det skillde 3 sekunder,ganska jämnt skulle jag säga;)
bara träna på, har som mål att komma under 30 innan sommaren e slut,(lååång sommar på Gotland) 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 26 May 2009, 15:04Jag ska åckså under 35 på juni utmaningen 🙂 men sen kommer det att sjunka fortare...
Det blir helt enkelt mer löpning när tjejvättern är averkad 🙂
Jag ska åckså under 35 på juni utmaningen 🙂 men sen kommer det att sjunka fortare...
Det blir helt enkelt mer löpning när tjejvättern är averkad 🙂
Quote from Fredrik Borgström on 26 May 2009, 16:20Fixade härliga 5 km på motionsspåret i Rocklunda (Västerås) i helgen. Är mycket nöjd med mina 34 minuter. 2 min snabbare än min 5:a här hemma (t+) 😀
Fixade härliga 5 km på motionsspåret i Rocklunda (Västerås) i helgen. Är mycket nöjd med mina 34 minuter. 2 min snabbare än min 5:a här hemma (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 19:49Sådärja, då har jag reggat min maj-utmaning. Jag försökte nog vara lite översmart när jag joggade upp till kvarterets högsta punkt för att få maximalt med nedförslöpor. Istället fick jag motvind. Klockade mina 5 km på 24:51 vilket iofs är OK med tanke på
Sådärja, då har jag reggat min maj-utmaning. Jag försökte nog vara lite översmart när jag joggade upp till kvarterets högsta punkt för att få maximalt med nedförslöpor. Istället fick jag motvind. Klockade mina 5 km på 24:51 vilket iofs är OK med tanke på
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:10huvva 😀
huvva 😀