Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:00Ja, exakt Maria! För jag sprang nämligen 3 km i onsdags så jag råkar veta att det tar precis 19 minuter.
Ja, exakt Maria! För jag sprang nämligen 3 km i onsdags så jag råkar veta att det tar precis 19 minuter.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:02Äsch då, synd att jag jobbade Peter - skulle ju ha hängt på där... eller inte!!! (#)
Förstår att du är nöjd med den kanontiden!
Äsch då, synd att jag jobbade Peter - skulle ju ha hängt på där... eller inte!!! (#)
Förstår att du är nöjd med den kanontiden!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:03Exakt! *s*
Exakt! *s*
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:15Tack Krister
Målet är helt klart - sub 2 på GV nästa år. Men jag har varit duktig och tagit det försiktigt så här långt även om det är himla tråkigt 🙁 Och konstigt nog behåller man motionen hyfsat även med alternativa former som t.ex. spinning
Tack Krister
Målet är helt klart - sub 2 på GV nästa år. Men jag har varit duktig och tagit det försiktigt så här långt även om det är himla tråkigt 🙁 Och konstigt nog behåller man motionen hyfsat även med alternativa former som t.ex. spinning
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:20Harald: samtidigt är det där faran ligger. Eftersom konditionen bevaras så är det väldigt lätt att köra för hårt och slå upp skadan. Så kör nu med lugn uppbyggnadsträning som jag så ska vi ge järnet 2010. 😉
Harald: samtidigt är det där faran ligger. Eftersom konditionen bevaras så är det väldigt lätt att köra för hårt och slå upp skadan. Så kör nu med lugn uppbyggnadsträning som jag så ska vi ge järnet 2010. 😉
Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 17:12Så jag ska altså vara glad över att jag tappade lite kondis i och med stressfrakturen. Nä jag har inte fått tillbaka den än, tränar alldeles för mycket annat och för lite löpning 🙂
Spinning kan på sin höjd bara vara ett nödvändigt ont 🙁
Så jag ska altså vara glad över att jag tappade lite kondis i och med stressfrakturen. Nä jag har inte fått tillbaka den än, tränar alldeles för mycket annat och för lite löpning 🙂
Spinning kan på sin höjd bara vara ett nödvändigt ont 🙁
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 22:55Vi får prova i juni A.T 😉
Vi får prova i juni A.T 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:11Krister
Kloka synpunkter tack!
Golf med 7-8 km promenad är bra för ben & vader kombinerat med försiktig terränglöpning - kan väl låta som ett både kul & hyfsat upplägg (H) - kompletterat med snabbhetsträning framme i juli. Midnattsloppet 22 aug kan vara
Krister
Kloka synpunkter tack!
Golf med 7-8 km promenad är bra för ben & vader kombinerat med försiktig terränglöpning - kan väl låta som ett både kul & hyfsat upplägg (H) - kompletterat med snabbhetsträning framme i juli. Midnattsloppet 22 aug kan vara