Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:58Ojojoj blir alldeles matt (H)
Ojojoj blir alldeles matt (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:46Smart och inspirerande med gemensamt lopp på olika orter!
Smart och inspirerande med gemensamt lopp på olika orter!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:49Rackarns att man inte får räkna sträckor i andra tävlingar eller motionslopp; jag som gjorde en kanontid på Vårruset idag! 😉
Nåja, nu vet jag vad jag KAN göra för tider! Det får vara min sporre till Juniutmaningen!
Rackarns att man inte får räkna sträckor i andra tävlingar eller motionslopp; jag som gjorde en kanontid på Vårruset idag! 😉
Nåja, nu vet jag vad jag KAN göra för tider! Det får vara min sporre till Juniutmaningen!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:10Gjorde min majutmaning i söndags i form av promenad efter 3-4 veckors "avhållsamhet" p.g.a. vadproblem. Ikväll testade jag med lätt jogg i Gammliaskogen i Umeå och tog mig runt 5 km UTAN att känna något i vaderna - vilken höjdare. Att man kan bli så glad
Gjorde min majutmaning i söndags i form av promenad efter 3-4 veckors "avhållsamhet" p.g.a. vadproblem. Ikväll testade jag med lätt jogg i Gammliaskogen i Umeå och tog mig runt 5 km UTAN att känna något i vaderna - vilken höjdare. Att man kan bli så glad
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:22Underbart Harald...kör på bara men ta det djävligt försiktigt i början. Vi i den övre medelålderna har ju en förmåga att dra på oss träningsskador av alla de slag. Men du verkar ha det hela under kontroll så att säga så där ser det ju finfint ut. Förstår
Underbart Harald...kör på bara men ta det djävligt försiktigt i början. Vi i den övre medelålderna har ju en förmåga att dra på oss träningsskador av alla de slag. Men du verkar ha det hela under kontroll så att säga så där ser det ju finfint ut. Förstår
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:25Haha Kjell! Tack för trevlig uppmuntran. Jo sakta men säkert lär det vara som gäller för att både gubbe och vader skall hålla 😀 Må så gott själv 🙂
Haha Kjell! Tack för trevlig uppmuntran. Jo sakta men säkert lär det vara som gäller för att både gubbe och vader skall hålla 😀 Må så gott själv 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 08:09När,attans vad tunga ben jag hade idag..!
Får ta revansch i JUNI,med råge (H:)
När,attans vad tunga ben jag hade idag..!
Får ta revansch i JUNI,med råge (H:)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:02Ta det lugnt nu Harald och håll dig skadefri. Vi ska ju göra en attack mot sub2 på nästa Göteborgsvarv. 😀
Ta det lugnt nu Harald och håll dig skadefri. Vi ska ju göra en attack mot sub2 på nästa Göteborgsvarv. 😀
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:31Äntligen i mål o tiden blev 19:13 jag är så suuuupernöjd 😀 (H)
Äntligen i mål o tiden blev 19:13 jag är så suuuupernöjd 😀 (H)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 12:59det är 5km inte 3 vi ska springa, Peter! (H)
det är 5km inte 3 vi ska springa, Peter! (H)