Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:49Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till sista dagen i månaden, alltså ursprungsdatumet.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Sommarutmaningen..." bland tävlingarna som listas.
Fyll i tid och sträcka.
Spara.
Öppna igen.
Byt datu
Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till sista dagen i månaden, alltså ursprungsdatumet.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Sommarutmaningen..." bland tävlingarna som listas.
Fyll i tid och sträcka.
Spara.
Öppna igen.
Byt datu
Quote from Magnus Gelang on 20 May 2009, 16:50Du väljer alternativet "nej ingen av dessa tävlingar" och bara går vidare. Eller ja alltså jag antar att du har tävlingen inlagd i din kalender? På den 31/5? Då klickar du på det passet den dagen, redigerar det och väljer dagens datum, ignorerar förslagen
Du väljer alternativet "nej ingen av dessa tävlingar" och bara går vidare. Eller ja alltså jag antar att du har tävlingen inlagd i din kalender? På den 31/5? Då klickar du på det passet den dagen, redigerar det och väljer dagens datum, ignorerar förslagen
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:40Tackar båda två (men bullens instruktion var kortare så jag körde på den och det funkade ;))
Tackar båda två (men bullens instruktion var kortare så jag körde på den och det funkade ;))
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 11:58Så där ja. Nu har jag gjort utmaningen. En liten förbättring vart det i alla fall trots att formen verkar ha tvärdykt efter min halvmara för två veckor sedan.
Så där ja. Nu har jag gjort utmaningen. En liten förbättring vart det i alla fall trots att formen verkar ha tvärdykt efter min halvmara för två veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 09:41Min verkar inte ha hoppat in förut. jag har testat gjort om det för att se om det funkar..
Min verkar inte ha hoppat in förut. jag har testat gjort om det för att se om det funkar..
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 10:02@Linda
Nu kommer den med.
@Linda
Nu kommer den med.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 11:17Kanoners!
Kanoners!
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 14:28Får hoppa över denna gång:-(
Halvvättern om 15 dagar... får ju inte skada mig eller så.
Lycka till alla;)
Får hoppa över denna gång:-(
Halvvättern om 15 dagar... får ju inte skada mig eller så.
Lycka till alla;)
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 15:14En promenad i solen är aldrig fel 😉
En promenad i solen är aldrig fel 😉
Quote from Mark Kovacs on 24 May 2009, 12:09Ha ha.KLAR! Så stolt. Jag är ingen snabb löpare, men jag orkade hela vägen! 🙂
Ha ha.KLAR! Så stolt. Jag är ingen snabb löpare, men jag orkade hela vägen! 🙂