Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 20:44Haha, fattar att man sover dåligt medan man tränar, undviker den kombon och korkar upp rödvinet efter långpaset så är nog saken biff 😉
Haha, fattar att man sover dåligt medan man tränar, undviker den kombon och korkar upp rödvinet efter långpaset så är nog saken biff 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:34Jag sover också dåligt efter hårda/långa lopp.
Tror det är två anledningar, av vilka den ena (eller kanske båda) kanske kan vara orsaken till att du sover dåligt:1) De flesta människor vänder sig (omedvetet) ett antal gånger på natten. Om man då har ont
Jag sover också dåligt efter hårda/långa lopp.
Tror det är två anledningar, av vilka den ena (eller kanske båda) kanske kan vara orsaken till att du sover dåligt:
1) De flesta människor vänder sig (omedvetet) ett antal gånger på natten. Om man då har ont
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 22:37Du sover dåligt för att din kropp inte är van vid långpass. Under de perioder när jag ofta springer långpass så brukar jag sova helt ok, men om man lär ett extremt långpass som kroppen inte är van vid och det tar hårt på kroppen så är det lätt att sömnen
Du sover dåligt för att din kropp inte är van vid långpass. Under de perioder när jag ofta springer långpass så brukar jag sova helt ok, men om man lär ett extremt långpass som kroppen inte är van vid och det tar hårt på kroppen så är det lätt att sömnen
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 13:03Jag har liknande problem under de veckor jag åker mycket utförsåkning. Bränner en massa energi men kroppen blir så trött att jag mest mår illa och inte kan äta så mot slutet av veckan brukar pulsen gå på högvarv och man nästan längtar efter att vara tillb
Jag har liknande problem under de veckor jag åker mycket utförsåkning. Bränner en massa energi men kroppen blir så trött att jag mest mår illa och inte kan äta så mot slutet av veckan brukar pulsen gå på högvarv och man nästan längtar efter att vara tillb