Quote from Elias Engqvist on 30 October 2010, 20:23BILD:http://barney.gonzaga.edu/~jmille13/eliot.jpg
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 20:25Trollet Sälgö?
Trollet Sälgö?
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 21:42Totalt Samvetslöste?
Totalt Samvetslöste?
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 22:05Tom Selleck
http://www.wolfgnards.com/media/blogs/photos/celebrities/magnum-pi-hawaiian-shirt.jpg
Tom Selleck
http://www.wolfgnards.com/media/blogs/photos/celebrities/magnum-pi-hawaiian-shirt.jpg
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 22:13Jag har en känsla av att trådar jag skapar blir väldigt OT rätt fort 😉 Men jag gillar det, och min fråga blev ju besvarad! (t+)
Jag har en känsla av att trådar jag skapar blir väldigt OT rätt fort 😉 Men jag gillar det, och min fråga blev ju besvarad! (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 09:34En del aom är admin är inte kvar på Funbeat, men jag har faktiskt som princip att när jag hinner läsa alla trådar där jag är admin, åtminstone skumma dem - är man inte beredd att ha viss koll är jag inte säker på att man ska starta grupper? Men trådstarta
En del aom är admin är inte kvar på Funbeat, men jag har faktiskt som princip att när jag hinner läsa alla trådar där jag är admin, åtminstone skumma dem - är man inte beredd att ha viss koll är jag inte säker på att man ska starta grupper? Men trådstarta
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 14:58Jag tycker inte att TS skall kunna låsa en tråd. En tråd ägs inte av TS tycker jag. När tråden väl skapats så kan den utvecklas åt olika håll och är inte längre något som TS skall kunna styra över.
Jag tycker inte att TS skall kunna låsa en tråd. En tråd ägs inte av TS tycker jag. När tråden väl skapats så kan den utvecklas åt olika håll och är inte längre något som TS skall kunna styra över.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:37Håller med Tomas.
Vill man styra och ställa över informationens tillgänglighet får man skaffa sig en liten egen grupp att kontrollera. Tycker jag.
Igen känns det som önskemål om (eller tankar kring) att förändra något som nästan uteslutande fungerar bra f
Håller med Tomas.
Vill man styra och ställa över informationens tillgänglighet får man skaffa sig en liten egen grupp att kontrollera. Tycker jag.
Igen känns det som önskemål om (eller tankar kring) att förändra något som nästan uteslutande fungerar bra f
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:41Det är lätt att hänt att man överskattar antalet människor som håller med ens egna åsikter.
Jag ser en poäng i att trådstartaren kan moderera, men tror det blir svårt när han/hon tröttnar på sin egen tråd att få till något vettigt.
När ämnet svävar ut,
Det är lätt att hänt att man överskattar antalet människor som håller med ens egna åsikter.
Jag ser en poäng i att trådstartaren kan moderera, men tror det blir svårt när han/hon tröttnar på sin egen tråd att få till något vettigt.
När ämnet svävar ut,
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:43Är det inte jobbigt att bara diskutera med människor av samma åsikt?
Vad tycker du? Jag håller med.
Är det inte jobbigt att bara diskutera med människor av samma åsikt?
Vad tycker du? Jag håller med.