Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:49Man bör vara sin egen moderator. På så sätt att om man tröttnar på det som skrivs i en tråd så slutar man följa den. Oavsett vem som skapat den. Då modererar men sin tillvaro istället för allas trådar. Behövs inte ens teknisk utveckling för detta, möjligt
Man bör vara sin egen moderator. På så sätt att om man tröttnar på det som skrivs i en tråd så slutar man följa den. Oavsett vem som skapat den. Då modererar men sin tillvaro istället för allas trådar. Behövs inte ens teknisk utveckling för detta, möjligt
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:04Fredrik N, det innebär att de med sämst "personlig utveckling" är de som styr över en tråd, genom att när som helst kunna svamla till den. Jag är tveksam till om det är den bästa metoden.
Jag skulle vilja säga att man mycket väl kan vara sin egen moderat
Fredrik N, det innebär att de med sämst "personlig utveckling" är de som styr över en tråd, genom att när som helst kunna svamla till den. Jag är tveksam till om det är den bästa metoden.
Jag skulle vilja säga att man mycket väl kan vara sin egen moderat
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:09Det gäller att kunna följa "Den röda tråden" och det är inte alla skickade att klara.
Det gäller att kunna följa "Den röda tråden" och det är inte alla skickade att klara.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:10Nej Magnus H, det innebär att Olle fortsätter att styra över trådarna. Jag är inte tveksam till att det är den bästa lösningen.
Däremot styr du över vilka trådar du ska följa. Vill du att jag ska styra det åt dig så kan du köpa den tjänsten av mig för end
Nej Magnus H, det innebär att Olle fortsätter att styra över trådarna. Jag är inte tveksam till att det är den bästa lösningen.
Däremot styr du över vilka trådar du ska följa. Vill du att jag ska styra det åt dig så kan du köpa den tjänsten av mig för end
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:10Jag skulle vilja bli bättre på personlig inveckling.
Jag skulle vilja bli bättre på personlig inveckling.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:13Varför ändras inläggen i efterhand?
Varför ändras inläggen i efterhand?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:27Fredrik N, jag tycker det är synd att man skall behöva gå så långt som att markera sina startade trådar som ointressanta, om ett några bestämmer sig för att förstöra diskussionen.
Det är nämligen ett bra sätt att kväva all form av samverkan som inte pas
Fredrik N, jag tycker det är synd att man skall behöva gå så långt som att markera sina startade trådar som ointressanta, om ett några bestämmer sig för att förstöra diskussionen.
Det är nämligen ett bra sätt att kväva all form av samverkan som inte pas
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 18:17Trådarna brukar börja avvika från ämnet när svar givits eller det inte finns mer substantiellt kvar att säga. Det borde inte vara något problem ens för TS.
Ibland återstår något mer att säga och då återgår tråden till ursprungsämnet. Det som nästan alltid
Trådarna brukar börja avvika från ämnet när svar givits eller det inte finns mer substantiellt kvar att säga. Det borde inte vara något problem ens för TS.
Ibland återstår något mer att säga och då återgår tråden till ursprungsämnet. Det som nästan alltid
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:29Frderik N, sa jag att det är vanligt att trådar förstörs? Nej, det sa jag inte.
Hur avgör man när ämnet är avklarat, och vem gör det? Den som läser Funbeat varannan dag (eller ännu mer sällan!) skall väl också få chansen att tillföra något, innan ämnet
Frderik N, sa jag att det är vanligt att trådar förstörs? Nej, det sa jag inte.
Hur avgör man när ämnet är avklarat, och vem gör det? Den som läser Funbeat varannan dag (eller ännu mer sällan!) skall väl också få chansen att tillföra något, innan ämnet
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:42Magnus H,
Vi kan nog avsluta den här med att konstatera att trådar om moderering finns det flera sedan tidigare och inget nytt har tillkommit. Mer än kanske lite experimentlusta hos en eller annan.
Magnus H,
Vi kan nog avsluta den här med att konstatera att trådar om moderering finns det flera sedan tidigare och inget nytt har tillkommit. Mer än kanske lite experimentlusta hos en eller annan.